Canyon
- martijntijn
- Forum-lid
Recent heb ik mijn Canyon frame verkocht.
Ik moet zeggen dat de koper z'n best heeft gedaan:
Ik moet zeggen dat de koper z'n best heeft gedaan:
- timofietst
- Forum-lid
Mooi, wielen passen ook goed bij de groep! Ik weet alleen niet of ik die oranje kabels vind passen, vloekt een beetje bij de decals van de wielen. En zwart stuurlint / wit zadel past hier goed samen.
Meeste Canyon rijders doen het goed met een Syntace P6 zadelpen(ca. 10mm setback) in relatie tot de Canyon bovenbuis. Hangt natuurlijk ook af van de lengte van de stuurpen.jansen01 schreef:Ik heb twijfels over de stand van het zadel? Setback pen die eigenlijk niet nodig is?
Oranje kabels leuk accent bij de oranje streep van het frame. Zeker een geslaagd geheel en een originele Canyon!
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje gereden (65km) met nokje op stand comfort, en verbaast dat het toch wel verschil uitmaakt (misschien psychologisch?)
Gaf behoorlijk wat meer vertrouwen.Durfde weer eens met losse handen te rijden, wat voor mijn doen best uniek is.
Gaf behoorlijk wat meer vertrouwen.Durfde weer eens met losse handen te rijden, wat voor mijn doen best uniek is.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd want ik hou wel van een wendbaar fietsje die best een beetje nerveus mag zijn dus heb nog geen rede gehad om te wisselen. Toch ben ik benieuwd of ik het verschil zou merken!
No pain no gain, no guts no glory!
Zo, heb mijn aeroad al een tijdje staan maar had nog geen pics gepost.
Het is een aeroad cf 9.0 pro maat M (56) met andere wielen (racing speed xlr) en zadel. heb ook nog de mavic cosmic carbone slr wielen die bij de fiets kwamen maar zitten er nu even niet in maar daar staan al fotos van een paar reply's terug.
Niet de beste foto maar toch
Leuk detail;
Het is een aeroad cf 9.0 pro maat M (56) met andere wielen (racing speed xlr) en zadel. heb ook nog de mavic cosmic carbone slr wielen die bij de fiets kwamen maar zitten er nu even niet in maar daar staan al fotos van een paar reply's terug.
Niet de beste foto maar toch
Leuk detail;
Ook maar eens mijn Canyon tussen al dat schoons plaatsen. Is wel een telefoon camera shoot geworden maar anders komt het er nooit van...
Frame: Ultimate CF 2008
Groep: Campagnolo Record met Centaur Shifters en Mavic remmen
Afmontage: Syntace en Selle San Marco Aspide
Wielen: Fulcrum Racing Speed
Frame: Ultimate CF 2008
Groep: Campagnolo Record met Centaur Shifters en Mavic remmen
Afmontage: Syntace en Selle San Marco Aspide
Wielen: Fulcrum Racing Speed