Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je in de advertentie er niet bijzet dat het een "replica", of moet ik zeggen namaak? is dan is het eenn poging tot oplichting.Vizionary schreef:Ja maar toch. Het is toch wel een vette bike, nep of niet. (mijn mening)Tom-s schreef:Ja en zonder namaak wielen, kader, alles.
Dit is gewoon oplichting.
Niet meer, maar zeker niet minder.
Ik weet wel niet of dat bij deze het geval is hé.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Weet niet of het oplichting is.
In de advertentietekst staat iig "VMT wielen met ZIpp stickers"
Er staat dus niet dat het Zipp's zijn
Zo geformuleerde teksten zeggen mij al genoeg. Zo nep als het maar zijn kan, maar er staat dan ook niet dat het Zipp's zijn.
In de advertentietekst staat iig "VMT wielen met ZIpp stickers"
Er staat dus niet dat het Zipp's zijn
Zo geformuleerde teksten zeggen mij al genoeg. Zo nep als het maar zijn kan, maar er staat dan ook niet dat het Zipp's zijn.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Ben niet een Sram Red gebruiker, maar de derailleur kabel lijkt aan de lange kant (maar ik kan het mis hebben)
Zonde want voor de rest een super mooie fiets.
Ben niet een Sram Red gebruiker, maar de derailleur kabel lijkt aan de lange kant (maar ik kan het mis hebben)
Zonde want voor de rest een super mooie fiets.
- thestudent
- Forum-lid HC
Hmm ik vind hem niet eens veel te klein ogen in deze afstelling. De derailleurkabel kan je in 5 minuutjes wel weer aanpassen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Tja, te klein en dan €2000 af schrijven? hij is zelfs zo (goed als nieuw) dat de trappers er niet eens (meer) in zitten? Hmm, met aankoopbon? dat geeft mij te denken.Nicosch schreef:Dat is trouwens ook wat, geef je €4700 uit aan een nieuwe fiets, is tie toch een maatje te klein.
Ook wel apart dat iemand dan bereid is €2000 af te schrijven op de fiets terwijl deze zo goed als nieuw is.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
En hij woont in Vaals, dit soort koopjes zijn altijd in de uithoeken van Nederland te vinden. Ik denk als je vraagt om een foto van de andere zijde van de fiets je geen reactie krijgt.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Ik heb een sterk vermoeden dat het hier om oplichting gaat. Doe er je voordeel mee.flins schreef:Dus omdat iemand toevallig in Vaals woont kan hij geen fiets te koop zetten?
We wonen niet allemaal in het geografische centrum van Nederland...
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!