Scott
Volgens mij werken de nieuwe sensoren die bij de edge 1000 zitten ook met de voorgaande modellen.Soap schreef:Zijn er andere garmin opties dan voor cadans en snelheid?
Ik heb bij de Edge 510 ook dezelfde meter op de fiets, maar fraai is dat inderdaad niet.
Deze zijn een stuk mooier dan de 'oude'.
En geen sensor meer die op het frame moet.
Dit is alles:
1 op de voor of achternaaf en de cadansensor om een crank.
-
- Forum-lid HC
Zo nu helemaal af
Erg mooie fiets! Ik weet ook niet wat ik anders moet zeggen. Hij is gewoon precies goed!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Scott is ook één die merken waar ik warm van wordt. Deze fiets toont aan waarom, heel mooie fiets en vooral evenwichtig afgemonteerd. Zo zou ik hem ook kopen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Erg mooi. Stuur lijkt wel wat scheef te staan of is dat de foto?
-
- Forum-lid HC
Thanks allemaal!
@ apexrijder. hij weegt met deze wielen 6.7 en met klimwielen en superlichte red cassette 6.5.
@havana klopt dat is nog mijn afwijking na 15 jaar mtb, het stuur iets omhoog. Op de foto toont het wel wat extreem omdat de fiets wat schuin staat tegen de schutting.
ik wil 1cm spacer boven de vorkpijp houden is nu 1,5cm. Ook hier weer afgelopen anderhalve week 600km op de mtb gemaakt en daar heb ik maar een drop van 8cm, dus dit voelde eergisteren wat diep aan, weer ff wennen aan de houding, vandaar dat ik het nog even laat zitten, maar zoals het stuur nu staat moet het goed gaan.
@ apexrijder. hij weegt met deze wielen 6.7 en met klimwielen en superlichte red cassette 6.5.
@havana klopt dat is nog mijn afwijking na 15 jaar mtb, het stuur iets omhoog. Op de foto toont het wel wat extreem omdat de fiets wat schuin staat tegen de schutting.
ik wil 1cm spacer boven de vorkpijp houden is nu 1,5cm. Ook hier weer afgelopen anderhalve week 600km op de mtb gemaakt en daar heb ik maar een drop van 8cm, dus dit voelde eergisteren wat diep aan, weer ff wennen aan de houding, vandaar dat ik het nog even laat zitten, maar zoals het stuur nu staat moet het goed gaan.