foto van je fiets
Mooi ,omdat ik hoorde dat ze snel gaan ''hangen'' en dan niet goed meer schakelen maar ze zien er heel mooi uit:) ook je frame echt een apart iets zie je niet veel:)
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Nee, want ik woon een stukje bij hem uit de buurt en dat is minder praktisch. Heb mechanicien in mijn woonplaats, kan ik altijd snel terecht als er iets is. De wielen: Rigida dpx met Gazelle goldline naven.
-
- Forum-lid HC
Blijft mooi zo'n Jean Delatour. Mijne ook via Robert maar hangt nu tegen de muur te schitteren. Zal ooit nog wel eens opgebouwd worden maar als kunst ook mooi.
What makes the boat go faster?
[quote="fizik"]En meteen in het topic...
[/quote]
Fizik , bedankt .
Ben er eventjes mee bezig geweest om de foto zonder link te plaatsen .En desondanks het perfect is uitgelegd in een ander topic door casran is het mij niet gelukt .
Er was hier sprake van , plak nu de link op het boompje (kruisje) maar dit kwam er bij mij niet op .
Grts
[/quote]
Fizik , bedankt .
Ben er eventjes mee bezig geweest om de foto zonder link te plaatsen .En desondanks het perfect is uitgelegd in een ander topic door casran is het mij niet gelukt .
Er was hier sprake van , plak nu de link op het boompje (kruisje) maar dit kwam er bij mij niet op .
Grts
Mijn vrachtwagen:
Buildlist:
Frame: Specialized tarmac Pro 2010, bbq black.
Shifters, derailleurs: DA 7800.
Aandrijving: ultegra, 105, ta (52/39, word mn eerste keer weer zonder compact. maar dit jaar op de ventoux na toch geen bergjes meer dus.)
Stuur: Ritchey WCS Classic.
Stuurpen: Deda zero 100.
Zadel: SLR
Wielen: ChizzleKing-openpro-CX-ray.
Computer:Polar cs 400
Hopelijk ziet hij er na de winter ong zo uit:
Groep: RED!.
Remmen: KCNC/ZG.
Stuur/pen: Syntace plastic en syntace alu.
Buildlist:
Frame: Specialized tarmac Pro 2010, bbq black.
Shifters, derailleurs: DA 7800.
Aandrijving: ultegra, 105, ta (52/39, word mn eerste keer weer zonder compact. maar dit jaar op de ventoux na toch geen bergjes meer dus.)
Stuur: Ritchey WCS Classic.
Stuurpen: Deda zero 100.
Zadel: SLR
Wielen: ChizzleKing-openpro-CX-ray.
Computer:Polar cs 400
Hopelijk ziet hij er na de winter ong zo uit:
Groep: RED!.
Remmen: KCNC/ZG.
Stuur/pen: Syntace plastic en syntace alu.