Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het sowiso knap dat Yesilgoz in zo’n korte tijd van “fris nieuw gezicht” kan afglijden naar dit betreurenswaardige niveau en ouderwets haags gekonkel. Wat een enorme tegenvaller en teleurstelling.
Ik ga volgende keer misschien maar helemaal niet meer stemmen, wat een tranendal.
Less is bore
Dat was toch al duidelijk voor de verkiezingen. Het verbaast me niks dat ze dit nu doet. Het verbaast me wel dat de rest van de beoogde coalitie ook meedoet.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2023 07:08Ik vind het sowiso knap dat Yesilgoz in zo’n korte tijd van “fris nieuw gezicht” kan afglijden naar dit betreurenswaardige niveau en ouderwets haags gekonkel. Wat een enorme tegenvaller en teleurstelling.
Ik ga volgende keer misschien maar helemaal niet meer stemmen, wat een tranendal.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik denk zo maar dat ze zich heeft laten gebruiken. Ook dat ik had ik niet verwacht, maar de "anderen" doen hier toch net zo hard aan mee?JPAR schreef: ↑14 dec 2023 10:18Dat was toch al duidelijk voor de verkiezingen. Het verbaast me niks dat ze dit nu doet. Het verbaast me wel dat de rest van de beoogde coalitie ook meedoet.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2023 07:08Ik vind het sowiso knap dat Yesilgoz in zo’n korte tijd van “fris nieuw gezicht” kan afglijden naar dit betreurenswaardige niveau en ouderwets haags gekonkel. Wat een enorme tegenvaller en teleurstelling.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je je in deze fase al hier voor laat gebruiken ben je niet geschikt.
Less is bore
Sterker dan moet je NU uit de politiek
Die vlotte formatie die een aantal forumleden voor ogen hadden lijkt verder en verder weg.
Graag had ik met mijn zorgen ongelijk gekregen want het is een drama voor het land (lees: burgers) dat al die grote dossier blijven liggen.
Zo snel mogelijk een regering en alles waar ze samen niet uitkomen gewoon lekker via de kamer laten gaan. Dat is nog eens democratie!
Kans is groot dat er 6 juni (dan mag je Europees Parlement stemmen) nog geen regering is en geloof maar dat er dan WEER een bizarre uitslag gaat komen...........
Ik zie liever een regering wat meer in het midden maar het volk heeft gesproken en wil duidelijk een rechtse regering en dan moet je verdommen gewoon aan het werk gaan! Of je verliezer bent of niet.
Die vlotte formatie die een aantal forumleden voor ogen hadden lijkt verder en verder weg.
Graag had ik met mijn zorgen ongelijk gekregen want het is een drama voor het land (lees: burgers) dat al die grote dossier blijven liggen.
Zo snel mogelijk een regering en alles waar ze samen niet uitkomen gewoon lekker via de kamer laten gaan. Dat is nog eens democratie!
Kans is groot dat er 6 juni (dan mag je Europees Parlement stemmen) nog geen regering is en geloof maar dat er dan WEER een bizarre uitslag gaat komen...........
Ik zie liever een regering wat meer in het midden maar het volk heeft gesproken en wil duidelijk een rechtse regering en dan moet je verdommen gewoon aan het werk gaan! Of je verliezer bent of niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze dit niet fixen wordt de volgende verkiezing een nóg rechtsere uitslag.
Less is bore
Helemaal mee eens.Gastheerg schreef: ↑14 dec 2023 12:34 Sterker dan moet je NU uit de politiek
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Daar ben ik ook bang voor.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2023 12:43 Als ze dit niet fixen wordt de volgende verkiezing een nóg rechtsere uitslag.
En ik denk dat het dan nog lastiger gaat worden.
Ik zie Wilders niet kleiner worden namelijk in zo,n geval, zeker niet op korte termijn.
Dan is het toch duidelijk dat het land zoiets wil? De Nederlander is steeds hoger opgeleid, dus daar zou het niet aan moeten liggen. De meesten weten echt wel waar ze op stemmen.wasbeer2006 schreef: ↑14 dec 2023 15:57Daar ben ik ook bang voor.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2023 12:43 Als ze dit niet fixen wordt de volgende verkiezing een nóg rechtsere uitslag.
En ik denk dat het dan nog lastiger gaat worden.
Ik zie Wilders niet kleiner worden namelijk in zo,n geval, zeker niet op korte termijn.
-
- Forum-lid
Het niveau van het onderwijs holt ook achteruit, misschien is dat de verklaring voor het groeiend aantal hoger opgeleiden. Naar aanleiding van de afgelopen verkiezingen krijg ik ook niet de indruk dat we met een heel slim volk te maken hebben.