TijdstrijdersCup 2010
Ik trof nog een leuk verslag van een deelnemer: http://www.bat21.nl/?p=1410
[quote="ZorroI"]Hoi,
Ik heb wat foto's online gezet. Het merendeel zijn start foto's. Met het schieten van aankomsten liet mijn tele lens het even afweten zoals eerder gemeld.
Moet ik even fixen voor de volgende keer. Ik wil dan tevens wat meer shots van opzij maken. Van voren was nu tevens een probleem vanwege het tegenlicht.
Foto's staan HIER
Mocht iemand een volledig formaat willen hebben dan hoor ik het wel via PM aangezien een 5616X3744 Pixel afbeelding is a 11-12Mb
Er volgen nog wat foto's vandaag of morgen.
Mvg, Zorro[/quote]
Beste Zorro,
Waar blijft de rest van de foto's?
Ik heb wat foto's online gezet. Het merendeel zijn start foto's. Met het schieten van aankomsten liet mijn tele lens het even afweten zoals eerder gemeld.
Moet ik even fixen voor de volgende keer. Ik wil dan tevens wat meer shots van opzij maken. Van voren was nu tevens een probleem vanwege het tegenlicht.
Foto's staan HIER
Mocht iemand een volledig formaat willen hebben dan hoor ik het wel via PM aangezien een 5616X3744 Pixel afbeelding is a 11-12Mb
Er volgen nog wat foto's vandaag of morgen.
Mvg, Zorro[/quote]
Beste Zorro,
Waar blijft de rest van de foto's?
Met dank aan Edwin (deelnemer én fotograaf voor Fiets ) hebben we het Fiets-magazine van mei gehaald:
Een mooie beloning voor de vrijwilligers (onderandere ZorroI, mispoes en spin) die met hun arbeid dit evement hebben mogelijk gemaakt.
Een mooie beloning voor de vrijwilligers (onderandere ZorroI, mispoes en spin) die met hun arbeid dit evement hebben mogelijk gemaakt.
Yeps, Fiets fotograaf gebruikte invulflits. Wij weten beter aangaande het weer. Koude wind met weinig zon. Na een uurtje of zo kreeg ik het echt koud. Kwam de zon dan voelde je het meteen.
Mvg, Zorro
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
[quote="Corniel"]Met dank aan Edwin (deelnemer én fotograaf voor Fiets hebben we het Fiets-magazine van mei gehaald:
Een mooie beloning voor de vrijwilligers (onder andere ZorroI, mispoes en spin) die met hun arbeid dit evement hebben mogelijk gemaakt.[/quote]
Leuk van Edwin om dit in Fiets te laten plaatsen! Er ligt wel druk op je om het volgend jaar dus opnieuw te organiseren, Corniel!
Een mooie beloning voor de vrijwilligers (onder andere ZorroI, mispoes en spin) die met hun arbeid dit evement hebben mogelijk gemaakt.[/quote]
Leuk van Edwin om dit in Fiets te laten plaatsen! Er ligt wel druk op je om het volgend jaar dus opnieuw te organiseren, Corniel!
Hoe geniaal
Omstandigheden:
- ik rijd niet bijster hard
- ik rijd zelden tot nooit een wedstrijd
- ik heb bijna niet getraind
Resultaat:
- ik rijd een belabberde tijd
- bij gebrek aan vrouwelijke competitie en aanwezige winnaars krijg ik een medaille uitgereikt
- ik kom ermee in Fiets
Omstandigheden:
Resultaat:
- bij gebrek aan vrouwelijke competitie en aanwezige winnaars krijg ik een medaille uitgereikt
- ik kom ermee in Fiets
Haha, slim gekoerst dus
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="spin"]Hoe geniaal
Omstandigheden:
Resultaat:
- ik kom ermee in Fiets [/quote]
Haha, ik heb ook zo'n geniale beker thuis in de kast staan....
Omstandigheden:
Resultaat:
- ik kom ermee in Fiets [/quote]
Haha, ik heb ook zo'n geniale beker thuis in de kast staan....