Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 06 jul 2009 21:52

ApoJapo, ik denk dat je ook in Z-H mooie foto's kan maken onderweg hoor! Kwestie van goed om je heen kijken en gewoon maken die foto's :)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

apojapo
Forum-lid

apojapo 06 jul 2009 22:19

Dat is wel waar alleen is deze omgeving al behoorlijk bekend

waterman
Forum-lid

waterman 06 jul 2009 23:25

Dat zijn weer eens smakelijke plaatjes Timo. Heb ik er nog een als schilder/teken
voorbeeld bij zien staan.

Vandaag na een leuk tochtje van gisteren wat los gereden. Heerlijk die wind om de oren.
De temperatuur is nu een stuk aangenamer. Door dit jaar wat anders te fietsen en regelmatiger,
is mijn gemiddelde met 2 km per uur gestegen t.o.v. vorig jaar.
Dit weekeind staat een 200 km tocht op het prgramma. Heb ik nog nooit gereden zo lang,
maar ik zie wel hoe het loopt. Het gaat naar de Ardennen in a.s Zondag

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 jul 2009 00:13

[quote="perik"]Mooi! Dat ziet eruit als een perfect fietsgebied. Gaat de Tour nog bij jou in de buurt langskomen?[/quote]
De rit van Vatan naar Saint-Fargeau komt enigszins in de buurt maar dat is toch nog ruim honderd kilometer naar het noorden vanuit waar ik zit en totaal buiten het gebied waar ik deze tochten fiets.

marssie
Forum-lid

marssie 07 jul 2009 18:01

he Timo, zit nu aan het meer van Annecy. Zal eens kijken of ik een camera mee kan nemen om ook wat lueke plaatjes te maken.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 jul 2009 19:51

Edit

"Marssie"...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marssie
Forum-lid

marssie 09 jul 2009 22:11

He Timo, bedankt voor het plaatsen van mijn foto's. Dat zal mij nooit gelukt zijn. Vandaag vanaf de camping Col de La Forclaz gedaan. Heerlijk weer, leuke klimpercentages en een geweldige afdaling richting Faverges.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

rubenio
Forum-lid

rubenio 10 jul 2009 17:12

Vandaag met mtb op een grindpad bijna over een nokia n95 heen gereden.
Hij werkte nog prima ondanks dat ie al een behoorlijke tijd in de regen had gelegen. Nadat ik een paar rondje over het terrein daar gelopen had belde de eigenaar zelf naar zijn toestel en kwam hij naar de plek waar ik stond.
Toch weer iemand gelukkig gemaakt vandaag :)

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 14 jul 2009 17:36

Vanochtend vroeg werd ik wakker van m'n pa die naar zijn werk vertrok. Een blik op de wekker, 6 uur. Snel aangekleed, botherhammetjes en een beker thee naar binnen gewerkt. En zo zat ik om kwart voor 7 op de fiets. Tijd om de mountainbike route van Holten eens te verkennen.

Half 9 moet het ongeveer zijn geweest dat ik aankwam bij het treinstation van Holten.

Afbeelding

Zo, ik had de openings foto gemaakt. Tijd voor het echte werk...

Net nadat ik onderstaande foto's gemaakt had, de camera had opgeborgen. Begon het spontaan te regenen!
Afbeelding
Afbeelding

Maar na enige tijd trok de bui weer weg, en kwam langzaam de blauwe lucht met bij behorende zon weer te voorschijn. Natuurlijk was er ook oog voor de natuur!:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen heb ik een bordje gemist, dus toen maar door naar Nijverdal. Waar ik een andere mountainbiker oppikte, die de route ook niet helemaal kon vinden...
Samen hebben we de route afgemaakt. En toen werd het tijd voor de terugweg...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Goed voor zo'n 140km :D

Wat betreft de mountainbike route Holten; Waardeloos. Leuk voor de beginnende biker. Maar die omgeving heeft meer te bieden lijkt me.

roodrug
Forum-lid

roodrug 14 jul 2009 23:24

Het probleem met de mountainbike route van Holten is dat je bijna nergens in de Holterberg mag fietsen en dat er vrij regelmatig erg preciese boswachters lopen. Wat dat betrefd is de Hellendoornse berg veel leuker. Mooie route en je mag overal fietsen.
http://www.harmjanhazelhorst.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervelo Soloist Team 2008

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 jul 2009 01:08

Een paar foto's van het ritje van vandaag met Metor, PFW en Girlinred. Vanuit La Villa de Valparola op, Falzarego af en dan terug via de Campalongo (Dolomieten in Italië dus ;)). Dus een kort rondje, maar na 2 dagen van 5-6 uur beide met meer dan 3000 hoogte meters was een rustig dagje wel verstandig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En na een afdaling kunnen Girlinred en ik een paar minuutjes slapen :lol::
Afbeelding
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 15 jul 2009 01:40

Ahh, de dolomieten. Dat is altijd lekker plaatjes kijken. Gaan jullie ook Tre Cime nog 'even' doen?

@Jeroen: Mooie foto's!

Plaats reactie