Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
+1 voor hanz1963
Snelle communicatie per PB en SMS. Zadel overgenomen, dat snel werd verstuurd per TNT Post. Staat van het zadel klopte met de beschrijving en de boel was zeer degelijk verpakt.
Snelle communicatie per PB en SMS. Zadel overgenomen, dat snel werd verstuurd per TNT Post. Staat van het zadel klopte met de beschrijving en de boel was zeer degelijk verpakt.
+1havana schreef:+1 voor hanz1963
Hier nog een tevreden klant!
pijn = fijn
- plantagenet
- Forum-lid
Van delange24 kreeg ik een reactie op mijn "te koop gevraagd topic" voor een nieuwe MTB voorderailleur. Hij had er eentje liggen en die heb ik van hem overgenomen. Heldere communicatie via PB en snelle levering, keurig verzorgd. Top!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb een paar weken geleden naar volle tevredenheid een set Fulcrum Racing Zero's gekocht van apexrider.
Zonder enige vorm van aanbetaling kon ik de wielen meenemen en uitproberen. Communicatie via PB ging snel, had dezelfde dag nog antwoorden op al mijn vragen.
Zonder enige vorm van aanbetaling kon ik de wielen meenemen en uitproberen. Communicatie via PB ging snel, had dezelfde dag nog antwoorden op al mijn vragen.
- christoffel
- Forum-lid
goede deal met liviolivius
Gang is alles...
-
- Forum-lid
goede ervaringen met fietser1972 binnenbanden vandaag binnengekregen goed verpakt en een vlotte afhandeling
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
ik heb een goede ervaring gehad met w0uter die hier een gesealde pro cycling 2012 aanbood.
netjes opgestuurd in bubbeltjes envelop en was ook inderdaad nog geseald.
communicatie verliep ook uitstekend.
het spel werkt. en was zeker de moeite waard.
nu lekker spelen en de olympische spelen kijken
jens
netjes opgestuurd in bubbeltjes envelop en was ook inderdaad nog geseald.
communicatie verliep ook uitstekend.
het spel werkt. en was zeker de moeite waard.
nu lekker spelen en de olympische spelen kijken
jens