Tour de France 2008
Timo 2.0 schreef:Barloworld stopt na de Tour met sponsoring van de wielerploeg
Saunier Duval ook . Wie zijn er al gestopt? Telekom en die hoorsystemenfirma uit Zwitserland. Er zijn er nog meer. Ik hoop van harte dat NIEMAND deze door doping verziekte sport nog gaat sponseren. Op deze manier vind ik er geen fluit meer aan. Iedere keer als ik een goede renner zie blijkt dat die EPO of bloeddoping heeft gebruikt. Wat een sportlieden ! ( Bah ! Dopies zijn het!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 15 sep 2011 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat ik mij trouwens afvraag: nu de Tour geen UCI koers meer is moeten de fietsen nog wel voldoen aan de 6.8 norm? Ik zie soms fietsen rijden waarbij ik dat betwijfel namelijk :p
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
De Tour hanteert wel een aantal regels die de UCI stelde. 6.8 kg staat ook in het Tourreglement meen ik ergens gelezen te hebben.
Ik hoor ons commmentaarduo zojuist zeggen dat de perschef van Saunier Duval heeft aangegeven dat er in de ploeg sprake was van georganiseerd doping-gebruik..
Ik hoor ons commmentaarduo zojuist zeggen dat de perschef van Saunier Duval heeft aangegeven dat er in de ploeg sprake was van georganiseerd doping-gebruik..
Science of Performance!
Veel renners trouwens met zwart stuurlint en wit zadel (o.a. kopgroep) en wit stuurlint met zwart zadel (o.a. bolletjestrui). Nog even en ze scheren hun benen niet meer
fietsen doe ik net als een prof,
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 15 sep 2011 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.