Pagina 34 van 64

Geplaatst: 10 feb 2011 23:39
door japiecarbon
Maar wel erg mooi ;)

Geplaatst: 10 feb 2011 23:40
door fizik
Je kunt het rood er best afpoetsen. Moet lukken!

Geplaatst: 10 feb 2011 23:49
door bigm
Prodessa schreef:Ik twijfel zelf ook over dat rood, maar de red groep heeft ook rode accenten.
3T LTD is wel erg duur.


dat rood van die red groep stoort niet maar deze stuurpen knalt je tegemoet

Geplaatst: 10 feb 2011 23:58
door ace1978
japie carbon schreef:Maar wel erg mooi ;)


En licht ;-)

@fizik: ik heb me laten vertellen dat dit niet echt meevalt.

Geplaatst: 11 feb 2011 00:00
door prodessa
Iemand een tip voor alternatief? 3T LTD is te duur. En spuiten zie ik zelf niet zitten. De zadelpen heeft ook een rode bies.
Zou BCP is kunnen mailen.

Geplaatst: 11 feb 2011 00:16
door HenH
De witte 3T pro. Wit komt vaker voor in je fiets dus zal er goed bij staan denk ik.
Trouwens een erg mooie fiets, mijn complimenten;)

BeOne

Geplaatst: 11 feb 2011 11:15
door adroit
Wat vind je van de stuurpen in de attachment

Geplaatst: 11 feb 2011 11:20
door bigm
beste optie is in mijn ogen de 3t pro stuurpen en zadelpen en anders bcp mailen of ze het rood kunnen spuiten in de groene kleur van het frame

Geplaatst: 12 feb 2011 11:53
door wildromance
Strakke fiets zeg die RAW...

Geplaatst: 22 mar 2011 23:00
door dempster
ik heb een beone rosso uit 2008, alleen ik heb nu nog steeds schakel problemen. Als ik em op het buitenblad zet en op de 11. Wanneer ik nu volle kracht aanzet vliegt me ketting van het buitenblad af. Ik baal hier een beetje van aangezien ik nu niet meer volle kracht durf te sprinten. Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben?

Geplaatst: 22 mar 2011 23:09
door thomwittendorp
Zijn de tandwielen/voorblad/ketting allemaal nog goed.
Is(zijn) de derailleur(s) goed afgesteld.

Geplaatst: 23 mar 2011 00:07
door arepol
Minder krachttraining doen Demp, dat helpt ;)

Zonder gekheid: de meest waarschijnlijke oorzaken zijn de afstelling van de voorderailleur (derailleurkooi evenwijdig aan de kettingbladen en de H-schroef wat indraaien totdat de ketting nog net de kooi niet raakt) en eventuele slijtage aan ketting/cassette/kettingbladen.