Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

kronik
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 03 jan 2007 20:56

kronik 23 mar 2008 19:15

ja dat ook, ik stond ff lekker langs t parcours :)
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 23 mar 2008 19:29

Vannacht gewerkt, paaseitjes verstopt en opgezocht, toen geslapen en om half 4 gaan fietsen. Werd tegen zessen te koud en toen omgekeerd, was wel erg lekker.
Morgen weer een stukje.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

gbrand
Forum-lid
Berichten: 196
Lid geworden op: 24 dec 2006 13:46

gbrand 23 mar 2008 19:32

[quote="O Sensei"]..., paaseitjes verstopt en opgezocht, .....
[/quote]

Had je hier geen tijd kunnen besparen?:D
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

kool486
Forum-lid
Berichten: 929
Lid geworden op: 17 dec 2006 11:44

kool486 24 mar 2008 11:22

5x daags bruin hoestdrankje Gastheer?
beterschap ut Fryslan
Funny the way it is

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 24 mar 2008 12:17

[quote="Gbrand"][quote="O Sensei"]..., paaseitjes verstopt en opgezocht, .....
[/quote]

Had je hier geen tijd kunnen besparen?:D[/quote]

Tja, ben niet alleen hier op de wereld. En zo was er dubbele pret.
Er lag overigens 1cm sneeuw in de vorm van pekel op het dorp e.o. Dat geeft na een uurtje zo'n heerlijk krakend geluid aan de achterkant van je fiets.
;)
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 24 mar 2008 12:22

vanochtend voor verschrikkelijke sneeuwman gespeeld. Gisteren niet kunnen fietsen en dacht vanochtend "nu moet ik!" dus vol goede moed op de fiets gestapt, regenjasje aan en gaan............ 5 km gefietst en geen hand voor ogen kunnen zien omdat de bril "besneeuwd'was. Tegen mijn principes in omgedraaid naar huis. Eenmaal thuis gekomen kwam ik tot de ontdekking dat de gaten in mijn helm dich gesneeuwd waren. Mijn zwarte zadelpen was ooit zwart maar vandaag heel mooi wit van de sneeuw. Mijn regenjas was ook mooi wit. toen ik hem uittrok kon ik een paar goede sneeuwballen maken.

"'Min 20 graden', sprak de eskimo, 'de lente hangt in de lucht.'"

Nog even en het is korte broeken weer!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 24 mar 2008 15:59

2 uur gereden ofzo, maar met 1,5 graad en hagel / natte sneeuw kreeg ik wel f***ing koude handen!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

janatwork
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 aug 2007 15:58

janatwork 24 mar 2008 16:17

2.5 uur gefietst, rondje haarlem (leiden, rijpwetering, ringvaart, bennebroek, en via de leidsevaart terug) op het moment dat ik de leidsevaart op draaide ging het hagelen en dat deed het ook nog toen ik weer bijna terug was. En dat terwijl ik in de zon weg ging en de zon nu ook weer schijnt.

osensei
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 25 feb 2008 18:20

osensei 24 mar 2008 16:41

[img=http://img505.imageshack.us/img505/3815 ... 001on0.jpg]

Heel kort weggeweest en hij is nog geeneens echt vies van vandaag en gister.
Moreg een lekkere rit met maten, wel nog ff smeren tegen t kwietsen dat hij na al de pekel doet.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2373
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 24 mar 2008 20:08

Witte Paas

Niet echt een witte Paas natuurlijk, maar het was toch wel ludiek om vanmorgen-vroeg over een aantal schaduwpaadjes te knisperen. Vooral vanaf Bakkum richting Doornvlak en Uitzichtduin moesten we daardoor flink op de mtb-pedalen duwen.

Grappig was nog dat we twee meiden voorbij reden bij het Uitzichtduin, even later nog eens langs Brassers Wei, en voor de 3e keer vlakbij het Rensdorpermeer. Waarop vriend-Hein achter me opperde: "Waarom blijven we niet gewoon achter die meiden aanrijden? Zij weten hier kennelijk wél de kortste route te vinden." Zijn big-smile en twinkeloogjes zeiden me genoeg. "Lijkt me niet verstandig, Hein. Denk dat we dan nog later thuis zijn..."

Een uurtje later middenin de heuvelzone werd het écht mooi: dikke sneeuwvlokken dwarrelden op de Bloemberg en de Kruisberg. Bovendien was het prima paksneeuw, want staand-klimmen was geen enkel probleem. Konden we verderop ook lekker doorrammen richting kust.

Uiteindelijk streken we met bijna 50km op de teller –- zeer voldaan -- neer op het Castricumse Zeezicht-strandpaviljoen. Dichtbij het open-haardvuur smolten de paaseitjes makkelijk naar binnen. Maar wel een beetje vreemd op zo'n doordeweekse lentedag. Wanneer wordt de 'global warming'-knop weer eens aangezet eigenlijk?

Plaats reactie