Kuiper Trading
Die lagers is natuurlijk ook van hoe duur zijn ze nu te vervangen en hoe makkelijk, weegt dat op tegen het feit dat industrie lagers te onderhouden zijn en vice versa. Heeft iemand een antwoord op in kosten vs kilometers bijvoorbeeld. Als je ze zo kan vervangen bij bijvoorbeeld de kuipers, who cares then? Kost misschien wel wat meer dan smeren, maar daar heb ik geen verstand van. Vandaar mijn vraag iemand die dat kan uitlegen?
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
-
- Forum-lid
- Berichten: 283
- Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36
welke binnenbanden te gebruiken bij de FCC 50mm?
speciale binnenbanden met extra lang ventiel of normale met losse ventielverlengers (merk) ??
speciale binnenbanden met extra lang ventiel of normale met losse ventielverlengers (merk) ??
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Wat je wilt.
Biba met lang ventiel is makkelijker maar iets duurder
En met ventiel verlenger is het precies omgekeerd.
Biba met lang ventiel is makkelijker maar iets duurder
En met ventiel verlenger is het precies omgekeerd.
klaas-kippegaas schreef:welke binnenbanden te gebruiken bij de FCC 50mm?
speciale binnenbanden met extra lang ventiel of normale met losse ventielverlengers (merk) ??
Ik rijd zelf met de ACC 50mm van Kuiper. Hiervoor gebruik ik conti 60mm biba's, gaat uitstekend. Nadeel van ventielverlengers vind ik dat deze los van je ventiel kunnen draaien.
Heb ik zelf een keer megemaakt met een corima voorwiel.
heb net me setje kuipers binnen.
ik plaats ze even omdat dit welke met stickers zijn.
[img=http://img534.imageshack.us/img534/3304/dsc00177rr.jpg]
ik plaats ze even omdat dit welke met stickers zijn.
[img=http://img534.imageshack.us/img534/3304/dsc00177rr.jpg]
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Y.D. schreef:klaas-kippegaas schreef: Nadeel van ventielverlengers vind ik dat deze los van je ventiel kunnen draaien.
Die ventielverlengers haal je er toch af voor je begint te rijden?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Roy1975 schreef:Ik zie op de site van kuiper dat hij nu ook reynolds verkoopt.
Wat vinden jullie betere wielen voor cilincher en waarom.
de Reynolds assault
of de Kuiper FCC 50
Bedankt
Zit 400 verschil in, is niet te vergelijken.
Ik heb ACC50's, ben super tevreden.
I Am SpeCiAliZed
Beste forummembers,
Ik ben van plan om een setje kuiper wielen aan te schaffen.
Echter twijfel ik tussen de ACC 50 en de FCC 50.
Heb namelijk al een aantal keren gelezen dat de full carbon wielen heel slecht remmen met slecht weer.
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben van plan om een setje kuiper wielen aan te schaffen.
Echter twijfel ik tussen de ACC 50 en de FCC 50.
Heb namelijk al een aantal keren gelezen dat de full carbon wielen heel slecht remmen met slecht weer.
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de FCC50 in combinatie met BBB carbon remblokken en het remt best. het remt met name anders en toch ook wel iets minder met regen. Maar dat doet alu ook. De meegeleverde remblokken heb je zo opgerookt vandaar dat ik nu de BBB gebruik.