Het grote ergernissen toppic.
-
- Forum-lid
Weet wel dat die wielrenners die ongelukken veroorzaken vrijwel altijd helmdragers zijn!
Daarom groet ik uit principe helmdragers niet . . .
Daarom groet ik uit principe helmdragers niet . . .
Ach en dan groet ik gewoon iedereen en probeer me niet te ergeren, maar te verbazen. Al is dat natuurlijk weer volledig offtopic en is het te hopen dat niemand zich daar aan ergert
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Vanmorgen op het fietspad:
- man op skeelers, met aan elke hand aangelijnd een hond (schofthoogte: riant kalf)
- bello en fikkie bespeuren een eveneens aangelijnde soortgenoot
- skeeler-idioot wordt door bello en fikkie het fietspad overgesleurd (dat de man overeind bleef, mag een klein wonder heten)
- skeeler-idioot begint geanimeerd gesprek met baasje van het andere blafbeest
- skeeler-idioot heeft niet eens gezien dat ik vol in de ankers moest (waarschijnlijk heeft hij me helemaal niet gezien)
- man op skeelers, met aan elke hand aangelijnd een hond (schofthoogte: riant kalf)
- bello en fikkie bespeuren een eveneens aangelijnde soortgenoot
- skeeler-idioot wordt door bello en fikkie het fietspad overgesleurd (dat de man overeind bleef, mag een klein wonder heten)
- skeeler-idioot begint geanimeerd gesprek met baasje van het andere blafbeest
- skeeler-idioot heeft niet eens gezien dat ik vol in de ankers moest (waarschijnlijk heeft hij me helemaal niet gezien)
- Leden die de groep ophouden omdat ze lek rijden met volslagen versleten bandjes en pochen dat ze wel 4000 km met een bandje rijden.
- Zij die steeds maar klagen over het k*tweer, alsof ík daar wat aan kan doen. Blijf dan thuis!
- Zij die klagen over de zwaarte van een route, bijvoorbeeld in de Alpen, zonder zelf ooit op de kaart gekeken te hebben.
- Zij die meedoen aan een massa-event als AGR, LM en dan klagen dat het zo druk is
- Zij die klagen over de hoge prijs van een toertocht en toch meerijden
- Zij die zes ergernissen in een reactie proppen
- Zij die steeds maar klagen over het k*tweer, alsof ík daar wat aan kan doen. Blijf dan thuis!
- Zij die klagen over de zwaarte van een route, bijvoorbeeld in de Alpen, zonder zelf ooit op de kaart gekeken te hebben.
- Zij die meedoen aan een massa-event als AGR, LM en dan klagen dat het zo druk is
- Zij die klagen over de hoge prijs van een toertocht en toch meerijden
- Zij die zes ergernissen in een reactie proppen
Helemaal nooit? Toch wel een gemis in je jeugd hoor!scepticus schreef:Ik ben er nog nooit geweest maar ik stel me zo voor dat de Efteling een prima plek is om je te ergeren.flores schreef: Relaas van 1 dagje Efteling gisteren:
Verder klopt het wel aardig; vorig jaar wilde een tokkie op de parkeerplaats al bijna op de vuist met me omdit ik hem afsnee bij het oprijden van de parkeerplaats (vond hij).
Fietsgerelateerd: fietsers die in "full-gear" op de racefiets zitten, maar dan wel hun helm aan hun stuur hebben hangen?!? Meer verbazing dan ergernis trouwens, al kan ik het meestal niet laten om bij het inhalen even fijntjes op te merken dat het toch wel een fijn gevoel moet zijn dat hun stuur zo goed beschermd is bij een valpartij...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
waarschijnlijk is voor hun gevoel de fiets ook kostbaarder!53x11 schreef:Fietsgerelateerd: fietsers die in "full-gear" op de racefiets zitten, maar dan wel hun helm aan hun stuur hebben hangen?!? Meer verbazing dan ergernis trouwens, al kan ik het meestal niet laten om bij het inhalen even fijntjes op te merken dat het toch wel een fijn gevoel moet zijn dat hun stuur zo goed beschermd is bij een valpartij...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
ik erger me aan kwajongens die op hun dure &vaak gefinancierde carbonfietsen, neerzien op andere weggebruikers die met hun weinige spaarcentjes, een (voor hun hele dure )electrische fiets hebben gekocht of een oud tweedehands race verhikel en die daardoor fijn kunnen toeren en genieten van het landschap.En dat die "dure" kwajongens dan ook nog praatjes krijgen op het fietspad.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
+1....TumTumTum schreef:Ik erger me aan die gele pleuris-bouwhelm die ieder forumbezoek terroriseert.
ik erger me aan die gast die ik afgelopen week tegenkwam en die lekker in mijn wiel ging hangen maar niet even wou overnemen en die mij toch weer pushte om harder te rijden als dat toen eigenlijk de bedoeling was.
Dus toen moest ik het tempo even opvoeren naar 34km/u had ie het al moeilijk mee, toen maar voor een stuk tot 38km/u opvoeren en toen was ie weg