Wahah..
njaa ik heb niet voor ieder outfit een andere helm of oakley, vindt het overigens wel vet, zelf heb ik helaas niet zoveel geld, want als ik het had had ik ook zoiets ja. Toen armstrong in het geel reedt had hij ook een gele helm, en een geel nike teken op de sokken, zelfs een gele oakley. Is hij dan ook een wijf ? Nogmaals ieder zijn ding, enja wielrenners zijn nu eenmaal ''dandy's'' (natuurlijk niet TE), op uitzonderingen na natuurlijk.
ram0nPS: net mijn kleding opgehaald, erg vet!
een polo, 2 shirts, 1 vest, 2 broeken, 2 petten, 2 bidons, een grote stevige tas met extra bodem voor schoenen! Ben erg tevreden ! Tevens past mijn blauwe helm ook wel goed bij mijn kleding
Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Duim voor me, want ik ben vooralsnog de hoogste bieder voor die witte M Frame met Yellow Iridium glazen. Morgenvroeg weet ik of mijn bod hoog genoeg is. Verzending heb ik in ieder geval kunnen regelen met iemand in de States.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 01 Maart 2007
Welkom, nog een O-freak!
Hé Martijn... freaks, sja... Ik hield wel van die brillen. Voorlopig is mijn beperkte Oakley collectie teruggebracht tot 3 stuks (waaronder 2 M-frames met een reeks lenzen). Ik gebruik ze vanaf eind maart niet meer.
Mijn nieuwe teamsponsor is Rudy Project. Ik heb 5 brillen gevraagd daar. En nu afwachten hoe die zich verhouden tegenover de Oakley's.
Welkom, nog een O-freak!
Hé Martijn... freaks, sja... Ik hield wel van die brillen. Voorlopig is mijn beperkte Oakley collectie teruggebracht tot 3 stuks (waaronder 2 M-frames met een reeks lenzen). Ik gebruik ze vanaf eind maart niet meer.
Mijn nieuwe teamsponsor is Rudy Project. Ik heb 5 brillen gevraagd daar. En nu afwachten hoe die zich verhouden tegenover de Oakley's.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 03 Maart 2007
Ik zal voor je duimen, hoeveel is het hoogste bod nu?Groeten
ram0n
Damn, ben op 't laatste moment overboden. Uiteindelijk is de bril verkocht voor 127,50 dollar. Ik wilde tot max. 125 gaan, en dat bleek helaas net te weinig.
Ik zal voor je duimen, hoeveel is het hoogste bod nu?Groeten
ram0n
Damn, ben op 't laatste moment overboden. Uiteindelijk is de bril verkocht voor 127,50 dollar. Ik wilde tot max. 125 gaan, en dat bleek helaas net te weinig.
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 03 Maart 2007
Zonde. Ik zou je Lance Armstrong versies niet wegdoen trouwens! Hoop dat die Rudy's een beetje bevallen. Met name de Ketyum en Rydon vind ik er best oké uitzien.
Zonde. Ik zou je Lance Armstrong versies niet wegdoen trouwens! Hoop dat die Rudy's een beetje bevallen. Met name de Ketyum en Rydon vind ik er best oké uitzien.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 03 Maart 2007
Ik heb geen Lance Armstrong versie.
Ik gaf Rudy Project trouwens dit lijstje door: - Ayron+ helm - Ekynox SX Graphite Multilaser Red - Ekynox SX White Pearl - Sportmask Blue Shade - Rydon Silver Chrome - Horus Red Velvet / Silver
Ik heb geen Lance Armstrong versie.
Ik gaf Rudy Project trouwens dit lijstje door: - Ayron+ helm - Ekynox SX Graphite Multilaser Red - Ekynox SX White Pearl - Sportmask Blue Shade - Rydon Silver Chrome - Horus Red Velvet / Silver
Quoten: Origineel geplaatst door vrouwke op 03 Maart 2007
Ik heb ook de Ekynox white pearl. Vind ik een superbril!
Ok. Hopelijk... ik heb gewoon besteld op basis van wat plaatjes op internet. Ik zie wel welke ik het leukste vind.
Ik heb ook de Ekynox white pearl. Vind ik een superbril!
Ok. Hopelijk... ik heb gewoon besteld op basis van wat plaatjes op internet. Ik zie wel welke ik het leukste vind.
-
- Forum-lid
Nog even doorzagen over die Yellow Iridium glazen...
Ik zit Studio Sport te kijken en Ireen Wust heeft ze 100 zeker op haar hoofd staan. Vented...Hybrid S...Yellow Iridium...ik heb de TVM Schaatsploeg maar weer eens lastiggevallen met een mailtje.
Ik zit Studio Sport te kijken en Ireen Wust heeft ze 100 zeker op haar hoofd staan. Vented...Hybrid S...Yellow Iridium...ik heb de TVM Schaatsploeg maar weer eens lastiggevallen met een mailtje.