Giant
-
- Forum-lid
veltec tiefus haha mooie naam voor een wielsetje straks krijgen we ook nog de hopmans cholera full carbon clincher en de salden Q-fever 24 mm carbon met hope naven
ahum srry!!
ahum srry!!
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
-
- Forum-lid
haha nice one!
-
- Forum-lid
misschien verkeerde forum....verplaatsen naar het fietscafe wellicht?
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
- chassepatate
- Forum-lid
Tja ik moest ook eerst ff 2 keer knipperen toen ik het zag...
Kan iemand me zeggen hoe de geometrie is van een giant defy 1 (een slooping model) tov een recht model? Ik heb een binnnenbeenmaat van 85 bij één fietsenhandel en 87 bij ander en weet echt niet welke maat ik zou moeten gaan (het is om mijn eerste fietsaanschaf en heb een tweedehands op het oog). Ik denk dat het ergens een M of M/L zou moeten zijn.
De eerste fietshandel vertelde me dat ik een maat 56 moet hebben (normale rechte bovenbuis) en gisteren zat ik tussen een M en L in bij een wilier escape.
Alvast bedankt,
Frank
De eerste fietshandel vertelde me dat ik een maat 56 moet hebben (normale rechte bovenbuis) en gisteren zat ik tussen een M en L in bij een wilier escape.
Alvast bedankt,
Frank
-
- Forum-lid
ik heb een binnenbeen maat van 86 en heb een tijdje op een M/L gereden kleiner had ik niet willen hebben. dat was een tcr, vond de bovenbuis nogal lang dat wel, een defy is geloof ik korter met een iets hogere balhoofdbuis. dus denk dat je met een M/L aardig in de buurt komt
tarmac expert sram force
BMC TE02 xt/xtr
BMC TE02 xt/xtr
frank s schreef:Kan iemand me zeggen hoe de geometrie is van een giant defy 1 (een slooping model) tov een recht model? Ik heb een binnnenbeenmaat van 85 bij één fietsenhandel en 87 bij ander en weet echt niet welke maat ik zou moeten gaan (het is om mijn eerste fietsaanschaf en heb een tweedehands op het oog). Ik denk dat het ergens een M of M/L zou moeten zijn.
Alvast bedankt,
Frank
De lengte van je benen bepalen de framemaat niet. Misschien heb je wel relatief hele lange of hele korte benen? 86 cm terwijl je 1m75 bent is heel wat anders dan 86 cm beenlengte bij een totale lengte van 1m85...
- chassepatate
- Forum-lid
ik heb een bbl van 92.5 rij op een TCR maat L.
Ik zou eerst eens even goed je bbl opmeten, dit kan je makkelijk zelf doen...
Ik zou eerst eens even goed je bbl opmeten, dit kan je makkelijk zelf doen...