Scott
Volgens mij rijdt Lars Boom daar niet mee. Waar je mee in de war kan zijn is dat veel Shimano rijders in het veld met een enkel voorblad(42t) rijden waardoor hun rechter STI's geen kabel bevat, waardoor het lijkt of ze onder het stuurlint zitten zoals bij de Nokon's of Campa groepen
Anti-Spacers!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 14 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Juli 2006
Volgens mij niet veldrijders rijden bij voorkeur met campa ergo's omdat deze vele malen beter bestand zijn tegen zand/vuil
Lars Boom (volgens mij) doet dit wel...
Daar ben ik zeker van dat dat niet gaat zijn ...
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Juli 2006
Volgens mij niet veldrijders rijden bij voorkeur met campa ergo's omdat deze vele malen beter bestand zijn tegen zand/vuil
Lars Boom (volgens mij) doet dit wel...
Daar ben ik zeker van dat dat niet gaat zijn ...
<br>
Hierbij mijn nieuwe aanwinst... Ben toch overgestapt op een maatje kleiner (S) en met dank aan Sharkman voor deze Scott gekozen. Op termijn zal er wel een CR1-achtig frame komen (of een Addict of CR2 of wat het ook wordt). Maar eerst maar eens goed kijken hoe de geometrie me bevalt.
Verschillende onderdelen komen van mijn vorige fiets:
- Use Electron bocht
- Ultegra groep
- Easton Circuit met Michelin Pro2Race
- Fizik Arione Zilver/Zwart ltd
- Shimi SPD-SL's
- Tune Wassertragers
Wat is er nieuw:
- Stronlight Pulsion CT2 cranks (lang getwijfeld, toch gedaan, totaal geen spijt. Ze zijn fantastisch!)
- Use Alien Carbon zadelpen
- Syntace F119 105mm (alledrie ook met dank aan Sharkman)
- Easton zwart lintje
- Nokon Zilver remkabels
Wat er nog aan zit te komen:
- Easton EC90SL waarschijnlijk (hou toch meer van slanke vorken, hoewel deze er ook goed uit ziet)
- Ik zou wel een setje Corima Aero's willen laten spaken..
- Andere pedalen, suggesties?
Groet,
Ilko
PS: Dit zijn wat snelle kiekjes en heb inderdaad nog niet eens tijd gehad de sticker resten van de staande buis te verwijderen. Betere foto's volgen...
Verschillende onderdelen komen van mijn vorige fiets:
- Use Electron bocht
- Ultegra groep
- Easton Circuit met Michelin Pro2Race
- Fizik Arione Zilver/Zwart ltd
- Shimi SPD-SL's
- Tune Wassertragers
Wat is er nieuw:
- Stronlight Pulsion CT2 cranks (lang getwijfeld, toch gedaan, totaal geen spijt. Ze zijn fantastisch!)
- Use Alien Carbon zadelpen
- Syntace F119 105mm (alledrie ook met dank aan Sharkman)
- Easton zwart lintje
- Nokon Zilver remkabels
Wat er nog aan zit te komen:
- Easton EC90SL waarschijnlijk (hou toch meer van slanke vorken, hoewel deze er ook goed uit ziet)
- Ik zou wel een setje Corima Aero's willen laten spaken..
- Andere pedalen, suggesties?
Groet,
Ilko
PS: Dit zijn wat snelle kiekjes en heb inderdaad nog niet eens tijd gehad de sticker resten van de staande buis te verwijderen. Betere foto's volgen...
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit!
Eén vraagje: waarom heb je de Nokon Liner niet geheel door laten lopen? Als ik het goed zie loopt de remkabel "bloot" langs de bovenbuis.
Eén vraagje: waarom heb je de Nokon Liner niet geheel door laten lopen? Als ik het goed zie loopt de remkabel "bloot" langs de bovenbuis.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
-
- Forum-lid
Mooi fietsje!!
Maarreh, had je hiervoor een grotere maat op het oog dan? Ik vind deze al niet al te klein ogen met zo'n korte stuurpen en relatief veel zichtbare zadelpen.
Maarreh, had je hiervoor een grotere maat op het oog dan? Ik vind deze al niet al te klein ogen met zo'n korte stuurpen en relatief veel zichtbare zadelpen.
Quote: Origineel geplaatst door TrekMadone op 05 Augustus 2006
Ziet er goed uit!Eén vraagje: waarom heb je de Nokon Liner niet geheel door laten lopen? Als ik het goed zie loopt de remkabel "bloot" langs de bovenbuis.
Had dit al vaker zo gezien en ik sprak een aantal mensen die er geen problemen mee hadden. Het is de eerste keer dat ik zelf Nokons heb gemonteerd en vond dit mooier...
Ziet er goed uit!Eén vraagje: waarom heb je de Nokon Liner niet geheel door laten lopen? Als ik het goed zie loopt de remkabel "bloot" langs de bovenbuis.
Had dit al vaker zo gezien en ik sprak een aantal mensen die er geen problemen mee hadden. Het is de eerste keer dat ik zelf Nokons heb gemonteerd en vond dit mooier...
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 05 Augustus 2006
Mooi fietsje!!
Ik reed hiervoor op een M met een 54,5 cm horizontale bovenbuis en wilde toch net wat korter zitten (zonder een baby pennetje te monteren). En aangezien ik mijn vorige makkelijk kwijt kon...was het een simpele move.
Maar kleiner dat dit zal het niet worden. Wel gaat het stuur nog wat omlaag waarschijnlijk.
Mooi fietsje!!
Ik reed hiervoor op een M met een 54,5 cm horizontale bovenbuis en wilde toch net wat korter zitten (zonder een baby pennetje te monteren). En aangezien ik mijn vorige makkelijk kwijt kon...was het een simpele move.
Maar kleiner dat dit zal het niet worden. Wel gaat het stuur nog wat omlaag waarschijnlijk.
- leocuypers
- Forum-lid
Als ik het goed zie is dit het speedster frame S10 van 2006
maar deze complete fiesten staan ook bij Salden in sittard, en bij die frames zijn de lasrupsen zeer glad weggewerkt (daar waar de bovenbuis doorloopt in de staande achtervork)
zijn er dan verschillende typen op de markT?
maar deze complete fiesten staan ook bij Salden in sittard, en bij die frames zijn de lasrupsen zeer glad weggewerkt (daar waar de bovenbuis doorloopt in de staande achtervork)
zijn er dan verschillende typen op de markT?