Frank VDB
Wow, ik schrok er best wel van toen ik het vanochtend op het nieuws hoorde. Triest!
maurice schreef:Naast zijn bed stond een potje insuline (ik wist niet dat hij suiker had), een slaapmiddel en een middel tegen angstaanvallen.
Had hij bezoek gehad van Dr. Conrad Murray misschien?
Als ge niet weet wat hij had zwijg dan liefst!
Voor mensen die zelfs na iemands dood er nog plezier in scheppen van alles te insinueren en iemand af te breken zonder de nodige info en het daarbij horende voorbehoud kan ik echt geen greintje respect opbrengen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Longembolie kan ontstaan als het bloed stroperig is. Maar dit terzijde.
De wielerwereld verliest in VDB een markant en bijzonder renner. Zijn naasten verliezen een mens die ten onder ging aan roem en succes die hij niet aan kon. Hun verdriet zal er niet minder groot om zijn.
Persoonlijk ben ik niet rouwig (in rouw) om zijn dood. Zij die dat wel zijn: sterkte met het verlies/verdriet.
[edit]Typo[/edit]
De wielerwereld verliest in VDB een markant en bijzonder renner. Zijn naasten verliezen een mens die ten onder ging aan roem en succes die hij niet aan kon. Hun verdriet zal er niet minder groot om zijn.
Persoonlijk ben ik niet rouwig (in rouw) om zijn dood. Zij die dat wel zijn: sterkte met het verlies/verdriet.
[edit]Typo[/edit]
Ik hoopte nog op een comeback van VDB, hij leek op de goede weg. Behalve voor zijn familie en geliefden is dit een ook een groot verlies voor het wielrennen. Zonder mensen als Frank Vandenbroucke, met zijn fouten, problemen en chaotische levensloop zou het wielrennen een stuk saaier zijn. Voor renners als Frank ga je naar de koers. Ondanks z'n bescheiden palmares heeft hij het wielrennen meer kleur gegeven dan menig ander in het peloton. Ik heb altijd een zwak voor Frank Vandenbroucke gehad, ik hoopte vurig dat hij nog een leuke ploeg zou vinden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.
Ik heb nooit een zwak gehad voor VDB en van zijn wielercarriere heb jaren geleden al afscheid genomen. Ik zal hem dus niet missen, maar dat neemt niet weg dat het zeer triest is dat iemand zo jong overlijd.
RIP.
RIP.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;
Corniel schreef:Longembolie kan ontstaan als het bloed stroperig is. Maar dit terzijde.
"Bij het aanprikken van een bloedvat kan per ongeluk lucht in het vat gespoten worden. Er is dan sprake van een luchtbel die zich gedraagt als embolus"
Maar eigenlijk doet het er allemaal geen zier toe natuurlijk... te vroeg.
Josebã schreef:Corniel schreef:Longembolie kan ontstaan als het bloed stroperig is. Maar dit terzijde.
"Bij het aanprikken van een bloedvat kan per ongeluk lucht in het vat gespoten worden. Er is dan sprake van een luchtbel die zich gedraagt als embolus"
Maar eigenlijk doet het er allemaal geen zier toe natuurlijk... te vroeg.
Uit de krant:
Het is erg uitzonderlijk dat iemand van Vandenbroucke's leeftijd een longembolie krijgt. Maar: het kan. Vorige week stierf nog een voetballer van 15 aan een longembolie. Er is ook dit: een longembolie kan het gevolg zijn van interne bloedingen opgelopen bij bijvoorbeeld een auto-ongeval, zoals VDB er onlangs nog eentje had.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Persoonlijk vind ik het echt jammer. Wat zat die kerel mooi op de fiets!
RIP!
[img=http://img201.imageshack.us/img201/8468/vdb.jpg]
RIP!
[img=http://img201.imageshack.us/img201/8468/vdb.jpg]
Anima Sana In Corpore Sano.
Even vooropgesteld dat de dood van om het even wie treurig is en over de doden niets dan goeds, vind ik het toch vreemd.... Iedere pakhaas wordt op dit forum aan de schandpaal gezet, afgemaakt en in de vuilbak gedumpt, maar op één of andere manier blijft VDB voor sommigen toch een held......
Maar de nabestaanden uiteraard veel sterkte toegewenst en ik hoop dat Frank nu rust heeft.
Maar de nabestaanden uiteraard veel sterkte toegewenst en ik hoop dat Frank nu rust heeft.