Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 20 mar 2005 12:59

Ik heb vandaag met een gedeelte van de club , in de frisse wind maar in de zon , een afstand van 64 km gereden.Eerste 13 km hebben we eens stel van de groep op weg geholpen naar Berg en Dal. Lekker de kilometers van gisteren uit de benen getrapt. Andere die voor het eerst weer op de fiets zaten hadden zo de tijd om het gevoel terug te krijgen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 20 mar 2005 17:52

Zo, dat  zit er weer op. Gisteren 30, vandaag 50 = 80. Begint nu wat beter te draaien. Vandaag toch wat frisse tegenwind terug van Rhoon naar HIA, maar het was best te doen. Hopelijk is het droog a.s. week, dan geef ik er weer een snok aan.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

djvandepol
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11

djvandepol 20 mar 2005 18:38

Vandaag mijn eerst 'century' gereden. 106km om precies te zijn. In heb begin was het wat fris met korte broek en mouwen. Maar na een tijdje merkte ik er al niks meer van.
Eindelijk ook eens 'heuveltjes' meegemaakt rond apeldoorn.
Was wel een mooi ritje en voor herhaling vatbaar.

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 20 mar 2005 18:48

Vanochtend iets te warm gekleed van start gegaan, de temperatuur bleef nogal hangen op 5 graden, totdat ik een half uurtje op de fiets zat. Met een lekker warm zonnetje dat doorbrak rustig doorgefietst, wel m'n rondje iets ingekort tot 64 km. Het leek wel of half Nederland op de fiets zat, echt lente met hazen, grutto's, lammetjes en wat al niet ...

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 20 mar 2005 19:40

Vandaag meegereden in de seizoensopener voor WTAC Waterstad, leuk rondje van 75 km. De Heinenoordtunnel was alweer bijna 30 jaar geleden, had het dus kunnen weten maar ook nu vergalopeerde ik me grandioos in de laatste 200 meter.
In het begin was het knap frisjes met wind tegen, toen later de zon doorbrak werd het aangenaam.
Hoewel het best wel wennen is om in een groep te rijden smaakte dit naar meer ...
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 20 mar 2005 20:46

oeps verkeerde topic
zie gekoerst vandaag
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 20 mar 2005 21:09

Ik heb vandaag een rondje Amerongse Berg gemaakt vandaag. 86 km solo, dus ben er wel blij mee. Maar wat een drukte daar zeg!! Er bleek een tocht zijn te georganiseerd door tourclub driebergen. Ben in totaal 5 keer omhoog geklommen, telkens wanneer er weer een nieuw groepje aankwam, zodat ik die kon inhalen , voor zover dat lukte. Ik zat alleen wel met koppijn op de fiets, want het was gisteravond nogal gezellig in de stad. Gelukkig verdween dat na een uurtje in dat heerlijke weer vandaag.

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 20 mar 2005 21:34

Was een leuk tochtje ja ;)
Ik ben met DTC mee gegaan, 110 kilometer. In m'n uppie, maar vond na km of 50 aansluiting bij een zestal mannen die stevig doortrapten. Aangezien ik nog niet zoveel (lees geen) ervaring heb met rijden in een groep, heb ik een tijdje zitten observeren, en toen was mijn beurt aan kop:Ik dacht, ik mag, wat er ook gebeurd, niet te langzaam fietsen. Nadat ik me een minuut kapot had gereden, stop ik met trappen, en ga langzaam naar rechts. Maar er komt maar geen wiel langs. Dus ik kijken, zitten ze 100 meter achter me pauze te houden.
500 meter verderop was controle. Daarna ben ik met ze meegereden, en ik kon redelijk meekomen. Deed gewoon m'n kopwerk. Toen over de Amerongse Berg. Ik zag de bui al hangen, ik werd er natuurlijk compleet af gereden. Nou ken ik de Berg wel goed, train er vaak, en al aan het begin viel iedereen bijna stil. Dus ik zag mijn kans, en vloog naar boven :)  Op de weg naar boven zelfs nog iemand van tandje hoger van Groningen ingehaald :) Klimmen gaat me erg makkelijk af. Boven ff snel wat drinken gepakt, en toen kwam de rest pas!
Ondanks het feit dat ik er redelijk doorheen zat, toch nog vrolijk thuis gekomen.Slotsom: 110 km in 2:30 --> 32.8 gemiddeldNa begonnen te zijn met een maandje training in januari, februari rust en nu weer 7 trainingen in maart erg tevreden!
be Special, ride a Special

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 20 mar 2005 21:48

110km in 2:30, ik heb vanmorgen in een kwartier minder maar 50km gereden...
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 20 mar 2005 22:56

Quote: Origineel geplaatst door FietsFanaat op 20 Maart 2005
Was een leuk tochtje ja ;)Ik ben met DTC mee gegaan, 110 kilometer. In m'n uppie, maar vond na km of 50 aansluiting bij een zestal mannen die stevig doortrapten. Aangezien ik nog niet zoveel (lees geen) ervaring heb met rijden in een groep, heb ik een tijdje zitten observeren, en toen was mijn beurt aan kop:

Ik dacht, ik mag, wat er ook gebeurd, niet te langzaam fietsen. Nadat ik me een minuut kapot had gereden, stop ik met trappen, en ga langzaam naar rechts. Maar er komt maar geen wiel langs. Dus ik kijken, zitten ze 100 meter achter me pauze te houden.500 meter verderop was controle. Daarna ben ik met ze meegereden, en ik kon redelijk meekomen. Deed gewoon m'n kopwerk. Toen over de Amerongse Berg. Ik zag de bui al hangen, ik werd er natuurlijk compleet af gereden. Nou ken ik de Berg wel goed, train er vaak, en al aan het begin viel iedereen bijna stil. Dus ik zag mijn kans, en vloog naar boven :) Op de weg naar boven zelfs nog iemand van tandje hoger van Groningen ingehaald :) Klimmen gaat me erg makkelijk af. Boven ff snel wat drinken gepakt, en toen kwam de rest pas!Ondanks het feit dat ik er redelijk doorheen zat, toch nog vrolijk thuis gekomen.

Slotsom: 110 km in 2:30 --> 32.8 gemiddeld

Na begonnen te zijn met een maandje training in januari, februari rust en nu weer 7 trainingen in maart erg tevreden!



Dat moet natuurlijk : 110 km in 3:30 zijn
Maar dat hadden jullie hopelijk wel begrepen ;)
be Special, ride a Special

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 21 mar 2005 18:15

Dacht al... Maat dat klopt denk ik eigenlijk wel meer.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 21 mar 2005 18:33

Vandaag m'n eerste rondje buiten gemaakt. Van Dokkum, naar Leeuwarden en een andere route terug. In totaal 55 km met een gemiddelde van 32,6 km p/u. Dan merk je toch dat een Tacx prima z'n werk doet.
Aan de andere kant merk je ook meteen hoe heerlijk het wel niet is om weer eens buiten te fietsen. Het was echt genieten, alleen die wind viel me vies tegen, dat was even goed doorharken. Hopelijk eind van de week ook mooi weer, heb namelijk mooi vrij van donderdag t/m maandag!

Plaats reactie