Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 20 jan 2005 08:50

Ik denk dat ik de 29e mei maar niet kom, heel mijn dag verziekt. Volgens mij wordt ik nog lang herinnert (tis nog vroeg: hoe schrijf je dat? :-P Hij klopt wel denk ik) aan dit oh zo kleine foutje (van de fietsenmaker volgens mij)

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 20 jan 2005 11:09

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005

Ik denk dat ik de 29e mei maar niet kom, heel mijn dag verziekt. Volgens mij wordt ik nog lang herinnert (tis nog vroeg: hoe schrijf je dat? :-P Hij klopt wel denk ik) aan dit oh zo kleine foutje (van de fietsenmaker volgens mij)

Beste Stefan, Humor is een niet onbelangrijk deel van het leven en ja het gaat vaak ten koste van iemand anders. Op dit forum wordt vaak een dolletje gemaakt over iets. Niet persoonlijk aantrekken maar gewoon mee lachen! Gewoon komen dus.
Ridley Rides Up!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 20 jan 2005 12:18

Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 20 Januari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005Ik denk dat ik de 29e mei maar niet kom, heel mijn dag verziekt. Volgens mij wordt ik nog lang herinnert (tis nog vroeg: hoe schrijf je dat? :-P Hij klopt wel denk ik) aan dit oh zo kleine foutje (van de fietsenmaker volgens mij)Beste Stefan, Humor is een niet onbelangrijk deel van het leven en ja het gaat vaak ten koste van iemand anders. Op dit forum wordt vaak een dolletje gemaakt over iets. Niet persoonlijk aantrekken maar gewoon mee lachen! Gewoon komen dus.

Ik zie de humor er zeker van in en van wat ik gezegd heb de laatste posts in dit topic meen ik ook natuurlijk helemaal niets, ik vind het wel grappig hoor



gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 20 jan 2005 12:33

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005


Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 20 Januari 2005


Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005

Ik denk dat ik de 29e mei maar niet kom, heel mijn dag verziekt. Volgens mij wordt ik nog lang herinnert (tis nog vroeg: hoe schrijf je dat? :-P Hij klopt wel denk ik) aan dit oh zo kleine foutje (van de fietsenmaker volgens mij)

Beste Stefan, Humor is een niet onbelangrijk deel van het leven en ja het gaat vaak ten koste van iemand anders. Op dit forum wordt vaak een dolletje gemaakt over iets. Niet persoonlijk aantrekken maar gewoon mee lachen! Gewoon komen dus.Ik zie de humor er zeker van in en van wat ik gezegd heb de laatste posts in dit topic meen ik ook natuurlijk helemaal niets, ik vind het wel grappig hoor



Oke! Graag nieuwe foto van je fiets en van jezelf met helm op. Kunnen we even zien of die wel goed op je hoofd zit>
Ridley Rides Up!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 20 jan 2005 12:34

Mag dat dan wel met een balkje voor mijn ogen?

gerardridley
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 13 jun 2004 19:24

gerardridley 20 jan 2005 12:43

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005

Mag dat dan wel met een balkje voor mijn ogen?

Alleen als je de helm goed op hebt anders hoeft dat balkje niet!
Ridley Rides Up!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 20 jan 2005 12:48

Quote: Origineel geplaatst door gerardridley op 20 Januari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 20 Januari 2005Mag dat dan wel met een balkje voor mijn ogen?Alleen als je de helm goed op hebt anders hoeft dat balkje niet!



Ik moet eerst eens kijken hoe zo'n helm nou eigenlijk werkt, heeft dat ook een onder- en bovenkant?

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 20 jan 2005 12:53

Ook een voor- en achterkant. Er zijn mensen die dat niet weten en de helm achterste voren opzetten. Dat is gevaarlijk na een val als je bewusteloos bent. Helpenden denken dan dat je hoofd niet goed meer staat en proberen dan hoofd + helm weer goed te draaien!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 20 jan 2005 12:55

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 20 Januari 2005
Ook een voor- en achterkant. Er zijn mensen die dat niet weten en de helm achterste voren opzetten. Dat is gevaarlijk na een val als je bewusteloos bent. Helpenden denken dan dat je hoofd niet goed meer staat en proberen dan hoofd + helm weer goed te draaien!


Bedankt voor de tip! Maar nu weet ik nog niet wat de voor- en achterkant is. (PS: nog steeds de computer in bezit?)

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 jan 2005 13:31

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 20 Januari 2005
Ook een voor- en achterkant. Er zijn mensen die dat niet weten en de helm achterste voren opzetten. Dat is gevaarlijk na een val als je bewusteloos bent. Helpenden denken dan dat je hoofd niet goed meer staat en proberen dan hoofd + helm weer goed te draaien!


Haha! Dat klinkt minder prettig.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 21 jan 2005 11:37

Bedankt voor de tip! Maar nu weet ik nog niet wat de voor- en achterkant is. (PS: nog steeds de computer in bezit?)
=========================================================
De voorkant zit tegenover de achterkant. Ik hoop dat je bij je vriendin wel weet wat voor of achterkant is!  Zo niet dan wordt dit wel door ervaren forummers uitgelegd.
Ja, zoals je ziet heb ik de PC nog even tot of t/m het weekend omdat zoon Mark nog bezig is met zijn huis inrichten. Volgende week dus eigen PC aanschaffen. Je moet wat op je ouwe dag he?  Begon ooit met een telraam , lei + griffel , papier en kroontjespen en nu zit ik achter zo'n digitale bak. Kleiner is het er allemaal niet op geworden.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 21 jan 2005 14:36

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 21 Januari 2005
Bedankt voor de tip! Maar nu weet ik nog niet wat de voor- en achterkant is. (PS: nog steeds de computer in bezit?)=========================================================De voorkant zit tegenover de achterkant. Ik hoop dat je bij je vriendin wel weet wat voor of achterkant is! Zo niet dan wordt dit wel door ervaren forummers uitgelegd.

hahaha, zit daar ook al een verschil tussen dan? Je moet ook overal op letten tegenwoordig.

Ja, zoals je ziet heb ik de PC nog even tot of t/m het weekend omdat zoon Mark nog bezig is met zijn huis inrichten. Volgende week dus eigen PC aanschaffen. Je moet wat op je ouwe dag he? <!-- Message body -->Begon ooit met een telraam , lei + griffel , papier en kroontjespen en nu zit ik achter zo'n digitale bak. Kleiner is het er allemaal niet op geworden.


Als je nou gewoon dit weekend vast een computer koopt....

Plaats reactie