Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

sanderv
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 sep 2005 15:58

sanderv 15 feb 2006 23:19

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 15 Februari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Sander V op 13 Februari 2006


Ik ben ook begonnen met wielrennen, dus ik zal me voorstellen op dit forum.
Ik ben Sander Vissers en ik woon in het kleine Boven-Leeuwen. Ik ben 21 jaar oud en studeer Commerciële Economie. Voor mijn derdejaars stage ben ik bij Cyclon international terecht gekomen. Dit merk is jullie uiteraard allemaal bekend.
Daar is mijn interesse voor het fietsen gegroeid. Van mijn lieve vriendin heb ik een tweedehandsje gehad en nu probeer ik mijn conditie een beetje te verbeteren. Later komt er natuurlijk een betere variant, maar voorlopig werkt mijn protomenee niet echt mee (studentje he!)

van een student mag je wel het volgende verwachten: portemonnaie

Ik heb nooit gezegt dat ik een slim studentje ben he!

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 16 feb 2006 00:02

Hallo allemaal.. Mijn naam is Henk en ben 46 jaar, inmiddels 18 jaar getrouwd, en trotse vader van 2 zoons en 1 dochter, en heb ooit de bijnaam 'Herera' gekregen (Colombiaanse grijzige klimgeit op leeftijd) Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen. Ik ben van beroep assistent inkoper en magazijnbeheerder van een groot laboratorium in Oosterbeek en Wageningen en Naaldwijk. Mijn hobby’s zijn op het fietsen na: Beperkt hardlopen, tafeltennis, fotograferen, computeren, en sleutelen aan fietsen. Ook verzamel ik sinds enkel jaren alle folders van Koga Miyata sinds 1976… dus als er mensen zijn die nog wat hebben liggen voor mij, dan hoor ik dit natuurlijk graag. Mail me dan maar: face=Arial color=#0000ff jimminez@hotmail.com   Ik ben mijn fiets carrière begonnen in 1964 in Wehe-Den Hoorn waar ik ben geboren, en heb daar aan vele fietsencross wedstrijden deelgenomen van 1969 tot 1971 en werd toen met het fietsvirus besmet. Na mijn wilde puberjaren en de latere wilde en rumoerige uitgaansjaren, kocht ik mijn eerste 2e handse racefiets in 1984 van mijn buurjongen die deze te klein had aangeschaft.  Het was een rode Koga-miyata Roadwinner uit 1982 voor het toenmalige gigantische bedrag van 600,- (guldens)  Al gauw hadden we een klein vriendenclubje waar we iedere zondagmorgen mee gingen rondtoeren. In de beginjaren reed ik 2000km per jaar momenteel bijna 10.000km per jaar. Na een wat rustiger periode heb ik het fietsvirus weer flink te pakken… dit komt mede doordat we een toerfietsclubje hebben opgericht in mei 2005, de ‘LingeTrappers’ genaamd (trappers uit de gemeente Lingewaard) Zie ook onze weblog: face=Arial color=#800080 www.lingetrappers.web-log.nl  De laatste 3 jaar ben ik ook in de wintermaanden erg actief op de ATB.  Als doelstelling hebben we dit jaar, het uitrijden van de ‘La Marmotte 2006’ waar we met 10 man aan zullen deelnemen.. Ikzelf en enkele anderen onder ons proberen ook nog een goede tijd te realiseren.  Mijn leukste fietsmoment was toch wel de behaalde 2e plaats tijdens de laatste klim van de Cauberg met T-mobile tour van 2005 tijdens de AGR, waarmee ik een Giant T-mobile fiets heb gewonnen als 2e tijdssnelste.  Ikzelf rij op een Koga superwinner 2005, afgemonteerd met Ultegra/Dura ace. Naast deze racer heb ik nog een Koga-distance voor de boodschappen en familie uitstapjes, een Giant ATX 840 voor het woon werk verkeer in de wintermaanden (hiervan is alleen het frame nog origineel), en sinds kort een Cube Ltd Competition voor de bossen en veldtoertochten.  Ik ben erg gelukkig met mijn 2-wielers en nog gelukkiger dat ik hier in een geweldige mooie omgeving woon waar je direct alle kanten op kunt. Als voorbeeld de heide op de Veluwe en de Posbank bij Reden, de achterhoek, liemers en Montferland, Het rijk van Nijmegen, Groesbeek en het Reichswald, en dan niet te vergeten de dijken langs de Rijn en de Waal met hun polderlandschappen. Echt voor de ware race en atb fanaat is het genieten hier, en nodig ik jullie daarom ook graag eens uit met ons een rondje mee te trappen.
 
 
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 16 feb 2006 09:24

zeg herera, doen jullie toevallig ook grondonderzoeken, in die labaratoria?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 16 feb 2006 13:02

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 16 Februari 2006

zeg herera, doen jullie toevallig ook grondonderzoeken, in die labaratoria?

Heel toevallig wel ja… Als goede boom/plantenkweker en fietser zul je wellicht ongetwijfeld in ons klantenbestand voorkomen, en komt onze RM. Kees op zijn tijd bij jullie gaatjes prikken!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 17 feb 2006 03:44

Wat voor bodemonderzoek is dat dan precies?! (ik studeer Fysische geografie)
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 17 feb 2006 20:35

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 16 Februari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 16 Februari 2006

zeg herera, doen jullie toevallig ook grondonderzoeken, in die labaratoria?

Heel toevallig wel ja… Als goede boom/plantenkweker en fietser zul je wellicht ongetwijfeld in ons klantenbestand voorkomen, en komt onze RM. Kees op zijn tijd bij jullie gaatjes prikken!

ja, precies, dan komt kees grond bij me pikken! wat een  klein wereldje toch!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 17 feb 2006 23:56

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 17 Februari 2006

Wat voor bodemonderzoek is dat dan precies?! (ik studeer Fysische geografie)

Zal het proberen even kort uit te leggen: Op basis van de resultaten van het genomen bodemmonster geven wij adviezen aan de boer en tuinder voor het bemesten van het betreffende perceel, om zo een optimaal resultaat te verkrijgen van het te verbouwen product op velerlei gebieden en met verschillende technieken. En we onderzoeken nog veel meer!! Maar ik kom hier voor fietsweetjes en datjes!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

divk
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 12 feb 2006 13:30

divk 23 feb 2006 15:26

Nou ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Dick 48 jaar en getrouwd en 2 kinderen een zoon en een dochter, ik woon in Veenendaal. Fietsen doe ik sinds kort weer. Doordat ik nogal behoorlijk ziek ben geweest o.a. een tumor en chemo's moeten onder gaan. En ik ben diabeet, nu heb ik een tweede kans gekregen en ik ga gezonder leven. In januari van dit jaar heb ik een nieuwe fiets aangeschaft een Trek 1500. Daar heb ik inmiddels nu al een 1200 km mee gereden en ik hoor er zeker nog duizenden mee te rijden.
Ik heb wel aardig wat vrije tijd doordat ik in een vol continue dienst werk. Daardoor kan ik lekker veel gaan fietsen

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 23 feb 2006 17:13

Quoten: Origineel geplaatst door divk op 23 Februari 2006


Nou ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Dick 48 jaar en getrouwd en 2 kinderen een zoon en een dochter, ik woon in Veenendaal. Fietsen doe ik sinds kort weer. Doordat ik nogal behoorlijk ziek ben geweest o.a. een tumor en chemo's moeten onder gaan. En ik ben diabeet, nu heb ik een tweede kans gekregen en ik ga gezonder leven. In januari van dit jaar heb ik een nieuwe fiets aangeschaft een Trek 1500. Daar heb ik inmiddels nu al een 1200 km mee gereden en ik hoor er zeker nog duizenden mee te rijden.
Ik heb wel aardig wat vrije tijd doordat ik in een vol continue dienst werk. Daardoor kan ik lekker veel gaan fietsen


Welkom bij de gezondheids freaks Dick maak gretig gebruik van de 2 de kans.
En daarbij is het nog leuk ook nog ook nog ook
cornelli racing cycles Uden

bianchirider
Forum-lid
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 feb 2006 14:19

bianchirider 23 feb 2006 19:42

Quoten: Origineel geplaatst door divk op 23 Februari 2006


Nou ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Dick 48 jaar en getrouwd en 2 kinderen een zoon en een dochter, ik woon in Veenendaal. Fietsen doe ik sinds kort weer. Doordat ik nogal behoorlijk ziek ben geweest o.a. een tumor en chemo's moeten onder gaan. En ik ben diabeet, nu heb ik een tweede kans gekregen en ik ga gezonder leven. In januari van dit jaar heb ik een nieuwe fiets aangeschaft een Trek 1500. Daar heb ik inmiddels nu al een 1200 km mee gereden en ik hoor er zeker nog duizenden mee te rijden.
Ik heb wel aardig wat vrije tijd doordat ik in een vol continue dienst werk. Daardoor kan ik lekker veel gaan fietsen

één woord man: respect

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 23 feb 2006 20:23

veel sterkte,weet wat het is!(niet persoonlijk)maar mijn kleinste broertje heeft het verwonnen!)en hoe erg het ook klinkt hij staat wel iets achter en is hyper kinethisch!wel hart van goud!
il magnifico

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 23 feb 2006 21:26

Quoten: Origineel geplaatst door divk op 23 Februari 2006


Nou ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Dick 48 jaar en getrouwd en 2 kinderen een zoon en een dochter, ik woon in Veenendaal. Fietsen doe ik sinds kort weer. Doordat ik nogal behoorlijk ziek ben geweest o.a. een tumor en chemo's moeten onder gaan. En ik ben diabeet, nu heb ik een tweede kans gekregen en ik ga gezonder leven. In januari van dit jaar heb ik een nieuwe fiets aangeschaft een Trek 1500. Daar heb ik inmiddels nu al een 1200 km mee gereden en ik hoor er zeker nog duizenden mee te rijden.
Ik heb wel aardig wat vrije tijd doordat ik in een vol continue dienst werk. Daardoor kan ik lekker veel gaan fietsen

Welkom Divk bij de club van "zotte fietsers" (de ene een beetje meer als de andere..). Wens je nog veel gezonde en plezierige kilometers toe..!
"Afstappen is geen optie"

Plaats reactie