Amstel Gold Race 2011
-
- Forum-lid
- Contact
Heb geen overnachting, vertrek gewoon vroeg van huis.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
-
- Forum-lid
- Contact
@Tobi_as
Dat is nog niet zo'n slecht idee, die houd ik voor volgend jaar in mijn achterhoofd.
Dat is nog niet zo'n slecht idee, die houd ik voor volgend jaar in mijn achterhoofd.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
-
- Forum-lid
Met het gezine een lekker weekendje weg in Schin op Geul, in een stacaravan. Aso-duur, maar goed. We zitten net 5KM vanaf de Start.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
Qua overnachting wacht ik tot een bepaald moment totdat de hotels weer goedkoper worden. Er is altijd wel ergens in Zuid-Limburg iets beschikbaar. Ik weiger 250 euro neer te leggen voor een weekendje Valkenburg. Ik ga altijd voor de 150 euro voor 2 nachten. Ik zeg hier alleen niet waar, want dan gooi ik mijn eigen glazen in.
[quote="m_huizinga"]Ik zeg hier alleen niet waar, want dan gooi ik mijn eigen glazen in.[/quote]
:/ ja stel je voor...
Wij gingen altijd naar Camping Cauberg. Aardige vent, die baas. Dit jaar gaan we niet dus zijn er weer vier plekken vrij....
:/ ja stel je voor...
Wij gingen altijd naar Camping Cauberg. Aardige vent, die baas. Dit jaar gaan we niet dus zijn er weer vier plekken vrij....
-
- Forum-lid
ben ook geen voorstander van zwartrijden maar wat die je als je met 10 vrienden een half jaar geleden een huis voor het weekend in buurt valkenburg huurt en nu zonder startbewijzen zit???
[quote="ukkiepukkie"]ben ook geen voorstander van zwartrijden maar wat die je als je met 10 vrienden een half jaar geleden een huis voor het weekend in buurt valkenburg huurt en nu zonder startbewijzen zit??? [/quote]
Ik zou zeggen: maak er een gezellig weekend van en ga een mooie rit een stuk verderop maken, richting Monschau of de Voer/Ardennen.
Ik zou zeggen: maak er een gezellig weekend van en ga een mooie rit een stuk verderop maken, richting Monschau of de Voer/Ardennen.
-
- Forum-lid
[quote="Edwin01"][quote="ukkiepukkie"]ben ook geen voorstander van zwartrijden maar wat die je als je met 10 vrienden een half jaar geleden een huis voor het weekend in buurt valkenburg huurt en nu zonder startbewijzen zit??? [/quote]
Ik zou zeggen: maak er een gezellig weekend van en ga een mooie rit een stuk verderop maken, richting Monschau of de Voer/Ardennen.[/quote]
en gewoon een paar beklimmingen doen (het huis staat pal naast het parcours) zonder de hele toer te doen, is dat ook not done? is er trouwens veel controle op zwartrijden?
Ik zou zeggen: maak er een gezellig weekend van en ga een mooie rit een stuk verderop maken, richting Monschau of de Voer/Ardennen.[/quote]
en gewoon een paar beklimmingen doen (het huis staat pal naast het parcours) zonder de hele toer te doen, is dat ook not done? is er trouwens veel controle op zwartrijden?