Mooi x3bianchisl3 schreef:Vandaag een uurtje uitfietsen gecombineerd met de maiden-trip van m'n nieuwe Gios. Slechts 26 km.
Vandaag gefietst in 2012
-
- Forum-lid
Onder een heerlijk voorjaarszonnetje eerste echte koffierit gemaakt na Coffeelovers Maastricht vanuit Roermond v.v. 113 km bij thuiskomst
Twitter: http://www.twitter.com/jp_houben" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanochtend thuisgewerkt en vanmiddag op de fiets gestapt. Gaandeweg de rit had ik een gevoel van dit gaat 'm niet worden vandaag.
Zware benen en niet vooruit te branden. Misschien heeft het te maken met het geslenter van gisteren in de dierentuin.
Heb het maar bij 50 kilometers gehouden. En wat stond er een frisse wind zeg. Lente??? Wat nou lente. Het was maar 10 graden onderweg.
Had me iets te optimistisch gekleed voor vandaag. Wat mij betreft mag er nog wel een graad of 10 bij.
Route
Zware benen en niet vooruit te branden. Misschien heeft het te maken met het geslenter van gisteren in de dierentuin.
Heb het maar bij 50 kilometers gehouden. En wat stond er een frisse wind zeg. Lente??? Wat nou lente. Het was maar 10 graden onderweg.
Had me iets te optimistisch gekleed voor vandaag. Wat mij betreft mag er nog wel een graad of 10 bij.
Route
-
- Forum-lid
Vandaag met Girlinred even naar Bad Bentheim getrappeld voor dit lekkers:
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Dat was een prima lunch! Qua ijs komt dit het beste in de buurt van het echte italiaanse ijs, daar kan van der Poel bij lange na niet aan tippen..tomkolkman schreef:Vandaag met Girlinred even naar Bad Bentheim getrappeld voor dit lekkers:
~live fast, die young ~
Top fietsweer! Lekker gefietst door Groningen, Friesland en Drenthe. Lekker weinig wind. Redelijk doorgetrapt, kwam uit op 93 km met 30,3 gemiddeld, halverwege D2. Qua outfits werkelijk alles tegengekomen, van winterjacks en overschoenen tot kort-kort. Mijn Garmin gaf 14 graden aan, dus zo warm was het nu ook weer niet...
Helaas is het mooie weer voor de e-bike terroristen ook weer reden om naar buiten te komen...
Helaas is het mooie weer voor de e-bike terroristen ook weer reden om naar buiten te komen...
Vandaag de lente gevierd met een dagje vrij voor het fietsen. Om 10:30 uur vertokken en voor het eerst in korte broek. Dat was op dat tijdstip nog best fris en zag enkele passerende wierenners bedenkelijk kijken.
Na een uurtje was de zon goed doorgekomen en was het voldoende aangenaam, wellicht door een ndere wielrenner met wie ik in redelijk tempo de Van Brienenoordbrug opging (hartslag 186..). Aan de overkant keerde hij weer om maar ik vervolgde mijn weg naar Alblaserdam. Ik was immers pas 20KM gevorderd van een wat langere rit.
Na een kilometer of 60 werden mijn benen wat zeurderig maar "pijn is fijn" dus gewoon fris verder; na 80 kilometer hadden ze zich bij hun lot neergelegd
Bij Vianen besloten om het rondje iets te vergroten en dus via IJsselstein, Montfoort over Gouda en Gouderak mijn weg vervolgd om langs Berkenwoude weer in Bergambacht aan te komen na bijna 4,5 uur met 132KM op de teller met een gemiddelde snelheid van 29,1 KM/h. Laat de zomer maar komen!
Na een uurtje was de zon goed doorgekomen en was het voldoende aangenaam, wellicht door een ndere wielrenner met wie ik in redelijk tempo de Van Brienenoordbrug opging (hartslag 186..). Aan de overkant keerde hij weer om maar ik vervolgde mijn weg naar Alblaserdam. Ik was immers pas 20KM gevorderd van een wat langere rit.
Na een kilometer of 60 werden mijn benen wat zeurderig maar "pijn is fijn" dus gewoon fris verder; na 80 kilometer hadden ze zich bij hun lot neergelegd
Bij Vianen besloten om het rondje iets te vergroten en dus via IJsselstein, Montfoort over Gouda en Gouderak mijn weg vervolgd om langs Berkenwoude weer in Bergambacht aan te komen na bijna 4,5 uur met 132KM op de teller met een gemiddelde snelheid van 29,1 KM/h. Laat de zomer maar komen!
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Vanmiddag nog maar weer eens een paar uurtjes weggetrapt over de Zuid-Veluwe, langs of door dorpjes en buurtschappen als Hoenderloo, Otterlo, Oud-Reemst, DeGinkel. Bij Oud-Reemst duiken weg en fietspad tegenwoordig onder het eind vorig jaar gereedgekomen ecoduct. Dit kunstwerk vormt de verbinding tussen het Nationale Park De Hoge Veluwe en het aan Natuurmonumenten toebehorende natuurterrein Planken Wambuis.
Het eind vorig jaar gereedgekomen ecoduct bij Oud-Reemst:
En zo heb ik, al genietend van weer zo'n schitterende fietsdag, zo'n 71 km onder mij weg zien glijden. Nou ja 'glijden', er werd wel even fors getrapt, anders brengt het natuurlijk niets .
Het eind vorig jaar gereedgekomen ecoduct bij Oud-Reemst:
En zo heb ik, al genietend van weer zo'n schitterende fietsdag, zo'n 71 km onder mij weg zien glijden. Nou ja 'glijden', er werd wel even fors getrapt, anders brengt het natuurlijk niets .
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Daar zullen jullie helaas nog wel wat geduld voor moeten hebben, want het is op dit moment nog erg onzeker wanneer wij (m'n vrouw en ik) dit jaar op reis zullen kunnen. Mijn vrouw is momenteel aan het revalideren van een knie-operatie en dat revalideren is 'een hele klus' en nog al tijdrovend.rob74 schreef:@legrimpeur,
wanneer gaan de verslagjes uit Frankrijk weer komen?
60 x Ventoux
-
- Forum-lid HC
Daarbij is fietsen toch een heel goede therapie . Succes met revalidatie.legrimpeur schreef:Daar zullen jullie helaas nog wel wat geduld voor moeten hebben, want het is op dit moment nog erg onzeker wanneer wij (m'n vrouw en ik) dit jaar op reis zullen kunnen. Mijn vrouw is momenteel aan het revalideren van een knie-operatie en dat revalideren is 'een hele klus' en nog al tijdrovend.rob74 schreef:@legrimpeur,
wanneer gaan de verslagjes uit Frankrijk weer komen?
What makes the boat go faster?
Na het werk heerlijk 40km gepeddeld. Genoten van de ondergaande zon, mooie luchten en nauwelijks de trappers gevoeld.