Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

claeskens.matteo
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2014 23:00

claeskens.matteo 06 aug 2017 18:42

Iemand ervaring met dashpedal.com?
Mooie en niet dure fietskledij. Weinig Facebook likes en vind er weinig van op het internet.

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3294
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 06 aug 2017 19:07

Sowieso weinig over te vinden, niks geen persoonlijke info over de eigenaar, evenmin iets over de entiteit van het bedrijf achter de webshop.

Maar als je onder retouren kijkt en je leest dit:
There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)
Book with obvious signs of use
CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record
that has been opened
Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error
Any item that is returned more than 30 days after delivery
Dat weet je dat iemand gewoon even wat retour tekst ergens vandaan heeft gehaald in hier gewoon ingeplakt.

Dus uhm, if it is too good to be true, it usually is.

claeskens.matteo
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2014 23:00

claeskens.matteo 06 aug 2017 19:09

Had dit ook al gezien. Inderdaad too good to be true!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 28 aug 2017 21:12

Heeft iemand ervaring met de webshop biker-boarder.de?

Zo ja, zijn dat goede ervaringen?

http://www.biker-boarder.de/shopware/shopware.php
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

ncornelisse
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 mei 2016 11:51

ncornelisse 28 aug 2017 22:09

Paar keer een Specialized zadel in de sale gekocht. Prima ervaringen. Geen contact gehad. Gewoon betalen en levering.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4611
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 29 aug 2017 08:11

Beetje amateuristische ervaring met rosiir. Nieuwe bladen besteld voor de mtb, welke volgens website een levertijd hadden van 1 tot 2 werkdagen. Vervolgens zie ik na 2 dagen in de orderstatus dat het product in backorder staat. Wel goed geholpen, want op een mail van mijn kant werd binnen het uur gereageerd dat het product inderdaad in backorder stond, maar met 2 dagen bij hen binnen zou zijn. Vervolgens zie ik na die 2 dagen in de orderstatus dat het product inderdaad is verzonden, maar krijg daar geen mail van (dit was op vrijdag) maandag daarop krijg ik wel de mail dat het verstuurd is en waarschijnlijk de dinsdag bezorgd wordt. Klik ik op de track and trace link en dan zie ik dat het product echter al de maandag bezorgd is.
Kortom wel een goede service, maar wel wat amateuristisch.

fietsertje2017
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2017 10:32

fietsertje2017 29 aug 2017 20:14

Inmiddels tot twee keer toe slechte ervaring met Probikeshop.nl
Nu een AX Lightness zadel besteld en betaald op 19 augustus, hij was op voorraad. Op 22 augustus een mail gestuurd met vraag om verwachte levertijd omdat ik geen bevestiging had gehad maar wel betaling afgeschreven was. Daar geen reactie op gehad dus maar gebeld. Ik kreeg te horen dat die meneer op vakantie was en dat er dus een week niks gebeurde qua bestellingen, stond helaas niet op de website 
Gisteren zou hij aan het werk gaan en het zadel direct opsturen. Omdat ik niets hoorde heb ik maar weer gemaild en nu kreeg ik reactie dat het zadel tijdens zijn vakantie door een collega verkocht was, Vreemd verhaal... er zou niets gebeuren tijdens de vakantie. Veel geld betaald en geen zadel aangezien dit de laatste was, het geld was retour gestort. Normaal zou je dat met een werkdag wel moeten zien maar tot op heden niets. 

Mijn partner heeft een zelfde voorval ook al eens gehad met een stel KCNC snelspanners. Besteld, betaald, wachten, zelf gemaild uiteindelijk, bleek niet op voorraad, erg lang op geld retour gewacht.
Jammer. Communicatie is niet best bij probikeshop.nl
C'dale Caad10 7,05 Kg
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar
Koga-Miyata GranWinner Zwaarder :D

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 6031
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 29 aug 2017 21:28

Ik begrijp niet dat jij opnieuw bij die webshop hebt besteld ondanks de slechte ervaringen van jouw partner bij die webshop. :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 30 aug 2017 08:12

Ach, in eerste instantie eind goed, al goed. En iedereen verdient een tweede kans toch?
Tweede kans weer (semi) verprutst, dus nu waarschijnlijk laatste keer daar bested?

Of fietsertje2017 heeft een heel hoge vergevingsgezindheid en probeert het gewoon nog eens ;-)

Bedankt in ieder geval voor het delen.

fietsertje2017
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2017 10:32

fietsertje2017 30 aug 2017 10:52

Ik heb het zonder overleg met partner daar besteld "Orlok" en kwam er dus later achter dat ook zij er al problemen had gehad, geld nog steeds niet retour, vertraging waarschijnlijk door betaalsysteem :-(
Ik moet nu idd wel een hele goede reden hebben om weer bij Probike.nl te bestellen "Bospaadje" de voorraden op de website kloppen dus niet altijd en de communicatie hierover naar de klant alleen op eigen iniatief.
C'dale Caad10 7,05 Kg
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar
Koga-Miyata GranWinner Zwaarder :D

AllezVin
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 aug 2017 21:42

AllezVin 30 aug 2017 14:12

Iemand ervaring met deze winkel ?
https://www.sigmasport.co.uk

Heeft mooi assortiment.

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 30 aug 2017 16:06

Vreemd dat je daar dan geen Sigma fietscomputers kan kopen.

Plaats reactie