Mio Cyclo
Vandaag een Mio Cyclo stuurhouder ontvangen.Mio zit nu vaster in de houder.
Afgelopen jaar de standaard meegeleverde houder gebruikt,waardoor waarschijnlijk de
nokjes op de Mio sterk afgesleten waren.Eea is door Mio onder garantie keurig vervangen.
Afgelopen jaar de standaard meegeleverde houder gebruikt,waardoor waarschijnlijk de
nokjes op de Mio sterk afgesleten waren.Eea is door Mio onder garantie keurig vervangen.
Na maanden irritatie over de slecht werkende touchscreen, vorige week mijn mio even weggebracht, nieuwe touchpad geplaatst en alles gereset. Vanmiddag maar eens kijken of alles weer naar behoren werkt.
Had ik misschien toch eerder moeten doen ipv elke keer me inhouden het ding de tuin uit te slingeren....
Had ik misschien toch eerder moeten doen ipv elke keer me inhouden het ding de tuin uit te slingeren....
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
-
- Forum-lid
Weet jij de minimale stuurdikte voor deze beugel?Sauvi schreef:Gisteren toegekomen,vandaag gemonteerd. Aanrader.
Bloes Brodder schreef:Weet jij de minimale stuurdikte voor deze beugel?Sauvi schreef:Gisteren toegekomen,vandaag gemonteerd. Aanrader.
De nieuwe Mio Cyclo stuurhouder is geschikt voor een 31,8mm stuur en houdt uw Mio Cyclo veilig in plaats en trillingsvrij tijdens het fietsen. Door het monteren van uw Cyclo vóór het stuur wordt het gemakkelijker het scherm te lezen, welke de tijd vermindert die nodig is om uw vooruitgang te controleren, waardoor u dus veiliger kunt fietsen. Het compacte ontwerp klemt stevig om uw stuur en is beveiligd door een enkele bout, waardoor het totale gewicht van deze waardevolle accessoire laag gehouden is.
Heeft iemand ervaring met de folie die te koop is op de MIO 305
Dit wat betreft touch screen en aflezing cq spiegeling?
Ik wil dit aanschaffen maar zit te twijfelen
Dit wat betreft touch screen en aflezing cq spiegeling?
Ik wil dit aanschaffen maar zit te twijfelen
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
Dat verhaal van de 31.8 weet ik maar is de beugel alleen voor deze stuurdikte, daarom de vraag wat is de minimale stuur dikte voor deze beugel?
Bekijk de foto nog eens goed, er rest amper nog speling op de"sluiting"...als je geen 31,8 hebt dan zal je het verschil dienen op te vullenBloes Brodder schreef:Dat verhaal van de 31.8 weet ik maar is de beugel alleen voor deze stuurdikte, daarom de vraag wat is de minimale stuur dikte voor deze beugel?
Hallo,
Ik heb interesse in een 505 hc die nu voordelig is bij Hartslagmetershop maar heb een vraag over de Mio.
Als je surprise-Me functie gebruikt voor de racefiets, ga je dan alleen over asfalt of krijg je ook onverharde wegen voor je wielen?
groet,
Michael
Ik heb interesse in een 505 hc die nu voordelig is bij Hartslagmetershop maar heb een vraag over de Mio.
Als je surprise-Me functie gebruikt voor de racefiets, ga je dan alleen over asfalt of krijg je ook onverharde wegen voor je wielen?
groet,
Michael
Wat wil je...? Geluk of Gelijk