Fijne sportlieden zijn jullie zeg! Altijd zo pissig ? Dit is een laatste antwoord op jullie hoogst onaangename deelname aan een discussie. Dus DIT niet verwarren met een voortgaande discussie. Nee, ik wil die discussie niet beëindigen omdat "niemand" mijn mening deelt Mr Chrono, maar omdat er anderen zijn die zich ergeren aan dit oeverloze gezwam. Het gaat er alleen over dat ik de Raboboys en andere NL renners geen goede prestaties vindt leveren en jullie zijn het hiermee niet eens. That's all!mr.chrono schreef:Hij wil sowieso iedere discussie beëindigen waar iemand zijn mening niet deelt. Het is me duidelijk dat je hier op het forum wel het laatste woord moet hebben om als 'winnaar' uit een discussie over een verschil van opvatting te komen. (Nu doe ik het zelf ook nog)
Nee, het gaat er niet om als winnaar van een discussie uit de bus te komen maar ik duidde alleen maar op de feiten dat het NL mannenwielrennen weinig meer voorstelt . Geen grote aansprekende ritoverwinningen meer sinds 2005 in de TdF en al helemaal geen andere zoals WK of OS op het podium.
Hiermee zijn jullie het oneens maar omdat dit de feiten zijn ik die hier aantoonde vind ik dat ik gelijk heb.. Mag natuurlijk niet want dan zijn er weer een stel betweters op hun ... getrapt. Haal ik een voorbeeld aan van een renner met ballen, Voeckler, alleen om aan te tonen dat ik zijn wijze van koersen wel graag zie, dan komen jullie met zaken aan alsdat dat manneke een onaangenaam persoontje is. Wat heeft dat nu met zijn wijze van koersen te maken? Zoals ik het zie hebben jullie gewoon de pest aan mij omdat ik kritiek uitoefen op het NL mannenwielrennen ! Dat mag hier kennelijk niet! Ik heb hier maar 1 woord voor: Zielig !