Dat zou zo maar kunnen. Genoeg renners gezien die een andere route reden als de toertocht. Af en toe goed opletten bij kruispunten !!havana schreef:Dan hebben we elkaar misschien wel gezien, want ik was vandaag ook in die regio aan het trainen Lekker weertje inderdaad. Heb o.a. de Amerongse Berg, Maarnse Berg en de zandafgraving meegepakt. Goed voor 80 km met bijna 500 hm.
Vandaag gefietst in 2013
effe de bike uitgelaten vandaag Rondje Arnhem-Hoenderloo-Ede via diverse landschappen.
http://connect.garmin.com/activity/286344610" onclick="window.open(this.href);return false;
http://connect.garmin.com/activity/286344610" onclick="window.open(this.href);return false;
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb vanavond weer een rondje gereden, half 6 vertrokken, 50km in de winteroutfit. Er stond weinig wind en de weg was droog dus het was goed te doen.
Zojuist terug van een rondje Zandvoort maar het was toch echt koud. Rond de 1 graad maar met een stevige wind 4. Op openstukken niet fijn. 60km in 2,20 uur. Ik was toch redelijk leeg, 3 weken niets gedaan. Maar de zon komt er aan heb ik gehoord.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Toch nog wel op de winterfiets hè?.jeroen. schreef:De dag begonnen met een uurtje op de fiets...
60 x Ventoux
Vanavond uit het werk , Veenendaal , Maarsbergen ,Doorn ,Langbroek ,Cothen ,Wijk bij Duurstede lekdijk richting Amerongen ,Veenendaal
goed voor 45 km .werd toch wel snel donker ,maar net op tijd weer thuis.
goed voor 45 km .werd toch wel snel donker ,maar net op tijd weer thuis.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
Op zoek naar de lente een avondrondje gereden van een kleine 2 uur. De lente nog niet gevonden overigens en ook geen koffie bij deze uitspanning gedronken. Hard labeur
-
- Forum-lid
Vanmiddag een cultuurhistorisch rondje door het midden van Drenthe.
Over de Hondsrugroute naar Schoonloo
Een grafheuvel tussen Drouwen en Borger
Over de hei bij het Groote Zand
Waar ik deze grote vriend tegenkwam
Waar blijft het voorjaar???
Over de Hondsrugroute naar Schoonloo
Een grafheuvel tussen Drouwen en Borger
Over de hei bij het Groote Zand
Waar ik deze grote vriend tegenkwam
Waar blijft het voorjaar???
Cafe Oud Verlaat aan de Rotte.bianchisl3 schreef:Op zoek naar de lente een avondrondje gereden van een kleine 2 uur. De lente nog niet gevonden overigens en ook geen koffie bij deze uitspanning gedronken. Hard labeur
Zondagochtend prima koffiestop tijdens ons fietsrondje.
Specialized Venge Expert 2016
Omdat een afspraak op mijn werk was uitgevallen heb ik de vrijgekomen tijd maar even goed besteed: Rondje over de Hoge Veluw gefietst: Nijkerk - Barneveld - Renswoude - Ede - Otterlo - Hoenderloo - Beekbergen - Apeldoorn - Voorthuizen - Nijkerk. In Nijkerk nog een heel klein extra lusje gemaakt, resultaat: 100.04 km .
Eenvoud kenmerkt het ware.