Actiefoto's
Leuk hoor bike_add1ct, met je FF outfit een WT-wedstrjid te gaan rijden
Nog wat gewonnen btw?
Nog wat gewonnen btw?
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door havana op 13 April 2007
Heh daar waren ze allemaal ook heel blij mee ja
Quote:
Nog wat gewonnen btw?
Ik mag Den Gulden Spaeck nog een jaartje langer op mijn schouw laten staan. Zoals je ziet in foto #2 was het wel een spannende(r) finish dit jaar. Was een mooie strijd.
Heh daar waren ze allemaal ook heel blij mee ja
Quote:
Nog wat gewonnen btw?
Ik mag Den Gulden Spaeck nog een jaartje langer op mijn schouw laten staan. Zoals je ziet in foto #2 was het wel een spannende(r) finish dit jaar. Was een mooie strijd.
Na m'n discutabele 2e plaats bij de elite in Waddinxveen vorige week, gisteren een echte 2e plaats behaald in Oud-Gastel. 20 van de 30 ronden vooruit gereden met een kopgroepje, waarin ik werd verslagen door Martijn Stougje in de sprint. M'n ploegmaat Jan van Velzen werd net als in Waddinxveen 3e.
Afzien in het wiel van Van Velzen
Eindsprint tegen Stougje
Podium:
1: Martijn Stougje2: Jorrit Slaman3: Jan van Velzen
Afzien in het wiel van Van Velzen
Eindsprint tegen Stougje
Podium:
1: Martijn Stougje2: Jorrit Slaman3: Jan van Velzen
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Nou Jorrit, schrale troost, maar dit was in ieder geval een duidelijk verschil. Goede prestatie hoor, petje af
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 17 April 2007
Nou Jorrit, schrale troost, maar dit was in ieder geval een duidelijk verschil. Goede prestatie hoor, petje af
Ik wordt inderdaad liever op deze manier tweede, dan zoals in waddinxveen vorige week met een mm verschil.
Ik wordt inderdaad liever op deze manier tweede, dan zoals in waddinxveen vorige week met een mm verschil.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Van vanavond:
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Rijden die wieltjes nou lekker kuiper?
En wat heeft die man op die duell in hemelsnaam voor een Hannibal Lector achtige helm op
En wat heeft die man op die duell in hemelsnaam voor een Hannibal Lector achtige helm op