Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 23 mar 2011 21:48

[quote="dmmdzm"][img=http://img858.imageshack.us/img858/9283/movistar4.jpg]

ga vanaf vandaag maar een begagedrager op m'n fiets zetten...je weet maar nooit ;)
doe ik er toch maar een bel bij, dan kan iedereen zien wie ik mee heb :P[/quote]

Ze gaat wat mij betreft maar lopen! Van waar die extra ballast gewichten was ze onder het UCI limiet of zo?
No pain no gain, no guts no glory!

roger68
Forum-lid

Gebruikersavatar roger68 23 mar 2011 21:53

Vind dat we strenger moeten optreden tegen dingen die niet kunnen, dus ten strijde tegen:
- twee verschillende buitenbanden;
- twee verschillende binnenbanden;
- twee verschillende bidonhouders;
- twee verschillende bidons;
- verschillend merk stuur/voorbouw;
- km-teller niet in het midden (dus op stuur ipv voorbouw).
Verder natuurlijk alles wat al eerder langs gekomen is: ventieldopjes, materiaal (frame, groep, zadel, stuur, enz) niet uit Italië (of van niet Italiaanse firma), goedkope kleding op dure fiets, dure kleding op goedkope fiets, zadeltasjes, fietspomp aan frame, in korte broek onder 20grC, enz, enz. Te veel om op te noemen. Wanneer leren ze het nu af?

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 23 mar 2011 22:19

[quote="superrose"]het is wel zo dat er soms mensen een fietsenwinkel binnen lopen, nog geen meter op een fiets hebben gezeten en dan roepen: "ik wil net zo'n fiets als in de toer" vervolgens een spacertoren op een racer zetten met wedstrijd geometrie en er dan wijdbeens op rond rijden en zich gedragen als king of the hill en met minachting naar goedkopere fietsen kijken.[/quote] Is toch best leuk als je Floyd Landis in je winkel krijgt..?

Afbeelding

zorba
Forum-lid

zorba 24 mar 2011 21:55

Oei.. Vandaag een volledig lang Rabo tenue gezien, met een felrode paddenstoel op z'n hoofd, fietsend op 'n hybride fiets... behoorlijk fout!
Do not CROSS the road!

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 24 mar 2011 21:59

[quote="Roger68"]Vind dat we strenger moeten optreden tegen dingen die niet kunnen, dus ten strijde tegen:
- twee verschillende buitenbanden;
- twee verschillende binnenbanden;
- twee verschillende bidonhouders;
- twee verschillende bidons;
- verschillend merk stuur/voorbouw;
- km-teller niet in het midden (dus op stuur ipv voorbouw).
Verder natuurlijk alles wat al eerder langs gekomen is: ventieldopjes, materiaal (frame, groep, zadel, stuur, enz) niet uit Italië (of van niet Italiaanse firma), goedkope kleding op dure fiets, dure kleding op goedkope fiets, zadeltasjes, fietspomp aan frame, in korte broek onder 20grC, enz, enz. Te veel om op te noemen. Wanneer leren ze het nu af?
[/quote]

Ik ben redelijk safe, zo te zien. Alleen heb ik wel een klein pompje aan het frame, krijg ik nu straf? :)

eelcoz

eelcoz 24 mar 2011 22:02

Ik heb twee verschillende binnenbanden (met twee verschillende ventieldopjes:D) en m'n rommel komt niet uit Italie. Voor de rest safe. Krijg ik nu geen klapjes?

edwin01
Forum-lid

edwin01 24 mar 2011 23:26

Je krijgt klapjes voor het überhaupt hebben van ventieldopjes.......... Zitten er ook nog ringetjes op je ventielen? Hier, nog een paar!!

bluv107
Forum-lid

bluv107 09 dec 2013 21:26

Even weer oppoetsen dit topic: zag gisteren iemand met een stuurbordje van de Amstel Gold Race. Kon niet zien van welk jaar, maar sowieso lekker fout
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 09 dec 2013 22:28

Hahaha, ik ga me nu alvast verheugen op alle onzin die hier gepost gaat worden. Wie verzint die regels eigenlijk?

Wat ik niet vind kunnen? Gezeik over ander mans/vrouws fiets.
Veni. Vidi. Fietsie.

ErikDignum
Forum-lid
Contact

ErikDignum 09 dec 2013 23:00

Ik rijd op een Koga Roadchamp, met spatborden, bagagedrager, recht stuur, bij langere tochten fietstasje aan de bagagedrager met extra kleding/eten/sportdrank etc. Hoe fout is dit? Word ik nu van het forum geband? :p

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 09 dec 2013 23:07

Och je moest eens weten wat ik allemaal fout doe. Ik heb net voor de lol dat topic eens doorgelezen maar ik geloof alles.

Alleen al het probleem "bril" is niet goed te doen.
Ik kwam omtrent de bril het volgende tegen.

Wat goed fout is:
- een dure Oakley bril op een te oude dikke kop
- een nep Oakley bril
- met een gewone zonnebril op de racefiets
- een goedkope budget bril
- geen bril

juist. :lol: :lol:
Veni. Vidi. Fietsie.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 09 dec 2013 23:17

bluv107 schreef:Even weer oppoetsen dit topic: zag gisteren iemand met een stuurbordje van de Amstel Gold Race. Kon niet zien van welk jaar, maar sowieso lekker fout
Mijn dochter fietst met een stuurbordje van de klimclassic. Maar die is vier, dus dan mag het!

Ikzelf fiets tegenwoordig in een Cannondale pro team outfit; verjaardagscadeau van mevr 53x11 (de outfit paste zo mooi bij m'n nieuwe fiets). Vinnik eigenlijk ook heel fout, maar a) hij zit zo lekker, b) ik vind het ook een mooie outfit, c) gekregen van mijn schatje, dus sowieso leuk; dus d) het interesseert me geen ruk
:-D

Voor de meest uitgebreide lijst van wat goed/fout is zijn er natuurlijk The Rules
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie