Heb strava aan gepastIkon schreef:Wolfhound32 schreef:Pssst.....
Veluwemeer ligt tussen Harderwijk en Elburg. Jij reed rondje Gooimeer.
Verder wel een mooi rondje.
Vandaag gefietst in 2016
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij zei toch dat de garmin er mee was gestopt
Less is bore
Vandaag wilde ik een rondje maken van een kilometer of 60-70, maar door het zeer aangename weer in de Brabantsche Kempen besloten om er 80 kilometer van te maken.
Dit jaar heb ik nog maar weinig gefietst dus na pakweg 70 km was de jus wel uit de benen.
Ook nog een fototje gemaakt:
Dit jaar heb ik nog maar weinig gefietst dus na pakweg 70 km was de jus wel uit de benen.
Ook nog een fototje gemaakt:
Vanmorgen trein naar Maastricht om daar rondje te maken van zo'n 160km.
Helaas had een van ons groepje direct problemen met di2 schakelen, even wat testen/uitwisselen en bleek issue te zijn met z'n batterij.
Op zoek naar fietsenmaker met versnelling vast in de 34/28, helaas hadden de eerste 2 waar we kwamen geen di2 spullen liggen waarna we maar afscheid namen omdat we ons rondje toch wel wilden maken.
Uiteindelijk heeft hij 3e fietsenmaker gevonden die wel di2 ervaring/spullen had.
Probleem was dat batterijlader kortsluiting had veroorzaakt oid waardoor batterij leeg was (bijna leeg dan, want hij was zonder problemen naar station gefietst).
Erg onhandig dat di2 lader lampje toont bij laden en als batterij vol is (of als er probleem is) lampje uit gaat....
Batterij heeft hij daar even opgeladen waarna hij op het eind nog stukje met ons samen heeft kunnen fietsen. (en tot die tijd zelf paar klimmetje gepakt)
Ons rondje kwam uiteindelijk uit op 140km met 2150hm, niet de geplande 160km door uur vertraging in begin door di2 probleem en aantal keer moeten wachten op de wat minder snelle mannen.
https://www.strava.com/activities/515086977
Helaas had een van ons groepje direct problemen met di2 schakelen, even wat testen/uitwisselen en bleek issue te zijn met z'n batterij.
Op zoek naar fietsenmaker met versnelling vast in de 34/28, helaas hadden de eerste 2 waar we kwamen geen di2 spullen liggen waarna we maar afscheid namen omdat we ons rondje toch wel wilden maken.
Uiteindelijk heeft hij 3e fietsenmaker gevonden die wel di2 ervaring/spullen had.
Probleem was dat batterijlader kortsluiting had veroorzaakt oid waardoor batterij leeg was (bijna leeg dan, want hij was zonder problemen naar station gefietst).
Erg onhandig dat di2 lader lampje toont bij laden en als batterij vol is (of als er probleem is) lampje uit gaat....
Batterij heeft hij daar even opgeladen waarna hij op het eind nog stukje met ons samen heeft kunnen fietsen. (en tot die tijd zelf paar klimmetje gepakt)
Ons rondje kwam uiteindelijk uit op 140km met 2150hm, niet de geplande 160km door uur vertraging in begin door di2 probleem en aantal keer moeten wachten op de wat minder snelle mannen.
https://www.strava.com/activities/515086977
Stikjaloers op alle verhalen en beelden! Overal in nederland worden wasmanden opzij geschoven om ondergestofte fietsen met piepende en krakende kettingen tevoorschijn te toveren. En ik, de hele winter doorgefietst, sneeuw getrotseerd, windkracht 7 verslagen, lig al 6 dagen plat met een hele zware griep. Tja, het is duidelijk aan wiens kant de wielergoden staan! Jullie veel plezier en ga weer knarsetandend vanuit bed naar buiten staren, grrrrr!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik kan met je mee voelen. Ik heb griep/longontsteking/knieoperatie achter de rug in de laatste maand.
Ik heb het ook wel een beetje gehad nu.
Maar, van DDX kun je van alles zeggen, maar niet dat hij onlangs zijn fiets onder een stoflaag vandaan heeft getoverd.
Maar, van DDX kun je van alles zeggen, maar niet dat hij onlangs zijn fiets onder een stoflaag vandaan heeft getoverd.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Maar net wel even 4 kilometer gefietst op mijn nieuwe ROSE X-lite CRS!
Gemiddelde 15 km/h Het eerste begin is weer gemaakt.
Heerlijk om weer even buiten te zijn.
Gemiddelde 15 km/h Het eerste begin is weer gemaakt.
Heerlijk om weer even buiten te zijn.
Nou hier nog een. Ik ben in januari ziek geworden en ik ben nog steeds aan het hoesten. Ik had me erg verheugd op een tocht met het clubje vandaag maar ik ben te moe en te gaar en gewoon niet fit genoeg. Bovendien zit ik tussen de bende van een noodgedwongen verbouwing/twee weken logeren bij mijn broer en verhuisdozen. Stress, troep, chaos, daar kan ik toch al niet goed tegen. Gisteren heb ik 16 km gefietst naar Ridderkerk, een fietstochtje dat ik hopelijk als het dieptepunt van dit jaar kan beschouwen. Hopelijk komen er meer mooie dagen, het is immers pas half maart en de gevoelstemperatuur is (nu) rond 0. En hopelijk zijn mijn huis en ikzelf binnenkort ook weer fit. Mijn fiets gaat volgende week naar de FM voor de jaarlijkse beurt/check up, mijn fiets een paar dagen missen kan er dan ook nog wel bij.robbebopper schreef:Ik kan met je mee voelen. Ik heb griep/longontsteking/knieoperatie achter de rug in de laatste maand.
Dus met een beetje geluk kunnen we (fiets/huis/ik) er straks weer volop tegenaan.
En ook ik heb niet liggen verstoffen tussen de wasmanden maar het mocht, zoals gewoonlijk, helaas weer niet baten.
Veni. Vidi. Fietsie.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, Hopelijk gaat het snel beter met je, en kun je over een tijdje weer zorgeloos en fit genieten van de buitenlucht.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag word het een mini fietstochtje naar Duitsland, mijn moeder was jarig gister en viert dit vandaag. Ze is gister 88 jaar geworden toch al een behoorlijke leeftijd.
Voor alle zieke mensen hier Beterschap er komen denk ik nog genoeg mooie dagen om te fietsen.
Voor alle zieke mensen hier Beterschap er komen denk ik nog genoeg mooie dagen om te fietsen.
Ghost Nivolet 6LC
Vandaag met mijn zoon de rode lus van de Ronde van Vlaanderen gereden. Helaas ivm tijdgebrek niet de lus na Geraardsbergen meer gedaan ( mag zo nog gaan werken ).
Toch nog 100 kilometers getrapt met een heerlijke omelet kaas/hesp lunch om mijn zoon weer op gang te brengen. Met 1,80 mtr en 55 kilogram is het echt een crime om er voldoende koolhydraten in te stampen.
https://www.strava.com/activities/515932147
Toch nog 100 kilometers getrapt met een heerlijke omelet kaas/hesp lunch om mijn zoon weer op gang te brengen. Met 1,80 mtr en 55 kilogram is het echt een crime om er voldoende koolhydraten in te stampen.
https://www.strava.com/activities/515932147
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless