Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Chinese kledij

ncornelisse
Forum-lid

ncornelisse 20 jun 2019 20:55

https://www.aliexpress.com/item/RION-Cy ... 5366HpMUIf

Vorige week deze bib besteld en is al in NL volgens de tracking. Ben benieuwd.

Flipmoehoe
Forum-lid

Flipmoehoe 21 jun 2019 09:50

van de Track and trace hoef je niet veel te verwachten ;) Die zit alleen op duurdere (vaak electrische) producten.
Het is gewoon afwachten uit China, ene keer is het er met een week, en als je pech hebt kan je er 5 a 6 weken op wachten. Aankomen doet het overigens altijd :)

Zelf tot nu toe prima ervaringen met China fietskleding, shirtjes zijn van prima kwaliteit. De meeste zemen kan ik prima 100km op fietsen.

CDBE
Forum-lid

CDBE 21 jun 2019 12:19

Welke maten nemen jullie dan? Heb er ooit eens boxershorts gekocht en heb toen XXXl moeten bestellen... en ik ben 1m75 en weeg 68kg
Specialized Sl7 pro Sram Force

Flipmoehoe
Forum-lid

Flipmoehoe 21 jun 2019 12:40

Meten.. Bij shirtjes staan vaak wel een maattabel met diverse maten.
ik meet dan altijd de maat van je borst, en kijk dan welk maat shirt erbij past.
9/10 keer bestel ik dan ook die maat bibshort mee.

Als er geen maattabel bij op staat, vragen aan de verkoper of hij een tabel heeft, en anders koop ik er niks.. en kijk ik verder naar een andere aanbieder.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 21 jun 2019 13:17

CDBE schreef: 21 jun 2019 12:19 Welke maten nemen jullie dan? Heb er ooit eens boxershorts gekocht en heb toen XXXl moeten bestellen... en ik ben 1m75 en weeg 68kg
2 shirts van specxel maat l zijn heel dun maar zitten perfect.
1.86 en 78kg.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

codex
Forum-lid

codex 21 jun 2019 13:35

even off topic over verzendtijden.
Ik heb eens een cd ergens gekocht (ander werelddeel) en dat duurde maar en na een week of 5 kwam hij toch aan.Wat bleek, diegene die hem verstuurde ...had geen land op de verpakking gezet(vergeten) en ipv Netherlands was hij eerst verstuurd naar New Zealand.!Wel mooi ...dat ze hem daar loodrecht onderons, wel gewoon kosteloos doorsturen na zelf te hebben opgezocht waar mijn adres(zonder land dus) bij hoorde.
Mooi wereldreisje achter de rug dus, had die cd.

Dat is nog eens service van de NewZeelandse post. :like:

En aflevertijden bij Ali is net als het weer van morgen.Moet je maar gewoon afwachten.

Ik heb wel eens zolang moeten wachten, dat ik dacht.Als ik het met de fiets had opgehaald , ik het nog sneller hier had en een andere keer is het binnen een dag 0f 8.

PS IK vind alleen de verkoopaantallen van produkten bij AliEx.,zo absurd laag. Zie je bv dat een shirt(hou dat maar aan) 200xbesteld is.Of een fietsmagneet zeg maar 80x. Of een fietsstuur 40x enz.Dat zijn toch minieme aantallen.Stelt geen donder voor.
Daar begrijp ik niets van. Want alleen al in China zelf wonen 1,3 Miljard :shock: mensen.
Waar zouden die online kopen dan???

Iemand een idee hoe dat zit? :?:

hayes

hayes 21 jun 2019 21:14

Ik merk dat producten dikwijls niet lang aangeboden worden.
Veel wat ik al bestelde, wordt nu niet meer aangeboden door dezelfde shop. Hetzelfde product wordt dikwijls door tientallen zo niet honderden shops aangeboden.

Die Spexcel broek hier enkele posts boven heb ik trouwens ook. Eénmaal in de Spexcel versie, éénmaal met een geit/schaap op de zijkant ;) En ik heb hem nu nog eens besteld met het Engels woord 'leegte' op de pijp. Dus ik vind het wel een fijne broek ;-)

ncornelisse schreef: 20 jun 2019 20:55 https://www.aliexpress.com/item/RION-Cy ... 5366HpMUIf

Vorige week deze bib besteld en is al in NL volgens de tracking. Ben benieuwd.

Ik ben benieuwd naar je ervaring met deze. Had die ook al op m'n lijstje gezet.

ncornelisse
Forum-lid

ncornelisse 21 jun 2019 22:14

Vanmiddag binnengekregen. Op het eerste gezicht een mooie broek, goede stof en een zeem die in dikte toeneemt naar achter toe.
De stof aan de voorzijde loopt iets verder door naar de buik. Niet echt mijn ding, maar nog geen ervaring tijdens het fietsen hoe dat voelt.

Broek is verpakt in een fancy zakje, voelt premium aan. Morgen zal ik de broek even testen.

De Tukker
Forum-lid

Gebruikersavatar De Tukker 22 jun 2019 12:41

codex schreef: 21 jun 2019 13:35 ...
PS IK vind alleen de verkoopaantallen van produkten bij AliEx.,zo absurd laag. Zie je bv dat een shirt(hou dat maar aan) 200xbesteld is.Of een fietsmagneet zeg maar 80x. Of een fietsstuur 40x enz.Dat zijn toch minieme aantallen.Stelt geen donder voor.
Daar begrijp ik niets van. Want alleen al in China zelf wonen 1,3 Miljard :shock: mensen.

Op Aliexpress opereren honderden bedrijfjes (net als BOL.COM), die exact dezelfde spullen verkopen. Het is maar net waar jij hebt besteld.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 22 jun 2019 15:24

codex schreef: 21 jun 2019 13:35 PS IK vind alleen de verkoopaantallen van produkten bij AliEx.,zo absurd laag. Zie je bv dat een shirt(hou dat maar aan) 200xbesteld is.Of een fietsmagneet zeg maar 80x. Of een fietsstuur 40x enz.Dat zijn toch minieme aantallen.Stelt geen donder voor.

Die kopen bij de Chinese webwinkels zoals o.a. deze.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Remco87
Forum-lid

Remco87 22 jun 2019 20:54

ncornelisse schreef: 21 jun 2019 22:14 Vanmiddag binnengekregen. Op het eerste gezicht een mooie broek, goede stof en een zeem die in dikte toeneemt naar achter toe.
De stof aan de voorzijde loopt iets verder door naar de buik. Niet echt mijn ding, maar nog geen ervaring tijdens het fietsen hoe dat voelt.

Broek is verpakt in een fancy zakje, voelt premium aan. Morgen zal ik de broek even testen.
En hoe was de test? ;)

ncornelisse
Forum-lid

ncornelisse 22 jun 2019 21:35

Nog niet gelukt, vanochtend veel gepruts met de fiets aangaande nieuwe banden icm nieuwe wielen. En vanmiddag een kinderfeestje hier in huis.

Dat zal aankomende week worden.
Vanochtend een uurtje aangehad naa het werk en de broek bevalt prima. De zeem voel je wel zitten in het begin, maar zo voor een uurtje ging dat zeer goed. gene opkruipende pijpen. Ze zijn een cm korter dan Sportful broeken.

Ik heb een L, 181 cm, 77 kg.

Als de broek ook bevalt voor een rit van 3 a 4 uur zal ik er meer aanschaffen, meer dan prima :like:

Plaats reactie