Dat wordt al snel saai IMHO. Ik vind het wel mooi dat je de hoofddriehoek een mooi kleurtje hebt gegeven en dat je bij de achterdriehoek het materiaal nog kunt zien. Een beetje zoals Baum dat met hun tita fietsen ook doet.
Festka bikes
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Wat is hier nou bijzonder aan?
Wees blij dat er verf opzit anders was het gewoon een doorsnee Chinees frame!
Wees blij dat er verf opzit anders was het gewoon een doorsnee Chinees frame!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Prachtig mooie kleuren. Ben erg benieuwd naar het totaal plaatje.
-
- Forum-lid
Enkel op verzoek van de klant.
Ik vind het tot dusver wel fraai maar imo hangt er veel af van de overige componenten om het 1 geheel te laten worden.
Dan verzoeken alle klanten wel hetzelfde, want als ik een image search op Baum bikes doe, dan hebben vrijwel alle Baum's een naakt achterkantje.
(Prachtige fietsen trouwens, die Baums. Maar voor mij iets om aan te schaffen voor over een kleine 30 jaar, om als pensionade nog eens 30 jaar op rond te flaneren )
(Prachtige fietsen trouwens, die Baums. Maar voor mij iets om aan te schaffen voor over een kleine 30 jaar, om als pensionade nog eens 30 jaar op rond te flaneren )
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Build zal zijn:Memento_Mori schreef: ↑14 jan 2019 09:40 Ik vind het tot dusver wel fraai maar imo hangt er veel af van de overige componenten om het 1 geheel te laten worden.
- Campagnolo EPS V3 groep.
- Headset Tune.
- Remmen EE Cycleworks.
- Crank P2M.
- Stuurpen Extralite UL, zwart geen decals.
- Stuur Ritchey EVO carbon, zwart geen decals.
- Zadelpen 3T LTD, zwart geen decals.
- Zadel Selle San Marco Aspide Superleggera
- Wielen Lightweight Meilenstein Clincher.
YFood !!!
-
- Forum-lid
Naast optisch mooier vind ik het ook een stuk praktischer en met mij schijnbaar vele anderen.53x11 schreef: ↑14 jan 2019 10:17 Dan verzoeken alle klanten wel hetzelfde, want als ik een image search op Baum bikes doe, dan hebben vrijwel alle Baum's een naakt achterkantje.
Ik zeg, nu aanschaffen en er gebruik van maken tot en met. Nu kan je het nog en wie weet wat de toekomst brengt. Ja, ik weet het….ik doe mijn forumnaam eer aan.
Klinkt goed Cees, misschien dat een kleurtje op de stuurpen geen kwaad zou kunnen. Aan de andere kant, nu popt het frame lekker.
Welke banden ga je voor?
Normaal gesproken Specialized S-Works Turbo 24mm.
YFood !!!
Haha, helaas heb ik mijn geldboom net leeggeplukt om een nieuwe MTB te kopen. De eerstvolgende oogst laat nog even (een jaartje of 30?? ) op zich wachten vrees ik.Memento_Mori schreef: ↑14 jan 2019 11:39 Ik zeg, nu aanschaffen en er gebruik van maken tot en met. Nu kan je het nog en wie weet wat de toekomst brengt. Ja, ik weet het….ik doe mijn forumnaam eer aan.
(...)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?