Ja, deze kleurstelling wil ik!
Fons bikes
Ik neem aan dat dit de fietsen zijn voor de Chinese damesploeg? Gezien de speciaal ontwikkelde geometrie enzo?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
dit topic wordt steeds beter. Gaat thompson nu ook door de mand vallen?
En inderdaad deze kleurstelling wil ik ook!!
En inderdaad deze kleurstelling wil ik ook!!
Doen die ook alsof ze het frame speciaal ontworpen en gemaakt hebben dan?hendrikjan schreef: ↑24 sep 2018 11:33 dit topic wordt steeds beter. Gaat thompson nu ook door de mand vallen?
(...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Thompson is op dat gebied al lang "door de mand gevallen" als stickermerk. De meesten met een beetje verstand van de fietsindustrie waren daar al lang van op de hoogte. Ze hebben alleen zichzelf een beetje voor schut gezet met het antwoord op de vraag van Janneke.
Campagnolo Ultra Dork
- Jaap Telder
- Forum-lid
Thompson Capella, Thompson Airstream, Thompson Meastro komen ook uit diezelfde catalogus, "Open Mould Shop", van Lianyungang Shenying Carbon Bike Co. Ltd. China.Ernie C. schreef: ↑24 sep 2018 11:47 Thompson is op dat gebied al lang "door de mand gevallen" als stickermerk. De meesten met een beetje verstand van de fietsindustrie waren daar al lang van op de hoogte. Ze hebben alleen zichzelf een beetje voor schut gezet met het antwoord op de vraag van Janneke.
- Supergrover
- Forum-lid HC
ben trouwens benieuwd naar de prijzen van de frames
(en dan de prijzen van Fons er naast leggen...)
Waarom zou Thompson door de mand vallen. Iedereen weet dat Thompson een 'stickermerk' is dat chinese frames inkoopt, spuit, afmonteert en verkoopt.hendrikjan schreef: ↑24 sep 2018 11:33 dit topic wordt steeds beter. Gaat thompson nu ook door de mand vallen?
In tegenstelling tot Fons beweert Thompson nergens een onderzoek gedaan te hebben, een eigen frame ontworpen te hebben enzoverder. En in tegenstelling tot Fons betaal je bij Thompson de prijs van een chinees geimporteerd frame en niet de prijs van een premium merk.
Tegenover Janneke hebben ze dat wel beweerd.
Aldus Thompson...Wij hebben het frame en de mallen samen met de fabrikant in Azië ontwikkeld, en kopen uiteraard daar. We hebben wel een overeenkomst gemaakt om het in sommige gevallen toe te laten dit ook te verkopen aan andere klanten van hen als die als geen concurrentie voor ons geacht worden. Maar de Capella is 100% Thompson!
Campagnolo Ultra Dork
- janneke.cj
- Forum-lid
- Contact
...
Laatst gewijzigd door janneke.cj op 10 dec 2018 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja,.... Repulblic of China = Taiwan.
Niet te verwarren met de People Republic China wat wij kennen als China.
Volgense de Chinezen is Taiwan ook geen land, maar domweg een provincie van China. Taiwan zit ook niet in de veregnigde naties en wordt slecht erkend door een dertigtal landen.
Ik geef toe, het is topic vervuiling, maar ik heb me hierover ingelezen voordat ik dit jaar naar Taiwan vertrok
Niet te verwarren met de People Republic China wat wij kennen als China.
Volgense de Chinezen is Taiwan ook geen land, maar domweg een provincie van China. Taiwan zit ook niet in de veregnigde naties en wordt slecht erkend door een dertigtal landen.
Ik geef toe, het is topic vervuiling, maar ik heb me hierover ingelezen voordat ik dit jaar naar Taiwan vertrok
Live fast; die young. mijn blog