Laten we hopen dat Rutte geen regenjas of fouragezakken hoeft uit te delendaniel1975 schreef:Nu hopen dat ze het ook op de OS en het Wk kan flikken en niet weer verliest van de italianen (of van zichzelf).
Marianne Vos !
Voor de liefhebbers van bewegende beelden, voorzien van Italiaans gebrabbel: De uitzendingen van Rai2 - de volle 50 minuten, op Youtube.
http://www.youtube.com/user/girdon2009?feature=watch
Ik kijk uit naar stage 4 (staat er nog niet op). Want ik zie dat Vos aangevallen heeft in de afdaling. En Vos is een weergaloze daler, aanrader dus. Minuutje in een afdaling...
Ik kijk uit naar stage 4 (staat er nog niet op). Want ik zie dat Vos aangevallen heeft in de afdaling. En Vos is een weergaloze daler, aanrader dus. Minuutje in een afdaling...
Bedankt voor deze tip. Ik heb er bijzonder van genoten. Stage 4 staat er wel op hoor! Jammer dat de media in Nederland zo weinig aandacht schenken aan de prestaties van deze fantastische Nederlandse wielrenster. Wat een kei !ponsteen schreef:Voor de liefhebbers van bewegende beelden, voorzien van Italiaans gebrabbel: De uitzendingen van Rai2 - de volle 50 minuten, op Youtube.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Het is wel handig als je een woordje Italiaans spreekt... Kan het heel moeilijk volgen. Maar goed, iedereen kan met een beetje op en neer geschuif er wat hoogtepunten uithalen. Wel mooi van de Rai dat ze dit uitzenden; jammer dat de beelden verder niet worden gekocht.
Maar de Olympische spelen komen er aan, en het WK. Twee keer op de tv dus dit jaar.
Maar de Olympische spelen komen er aan, en het WK. Twee keer op de tv dus dit jaar.
-
- Forum-lid
http://www.youtube.com/user/girdon2009?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Wàt een etappe! Wàt een beelden! Wàt een geweldig commentaar (twee jaar Open Universiteit blijken genoeg om 't enigzins te kunnen volgen)!
Wielrennen zoals wielrennen bedoeld is. Fuck die Tour de France!
Grote klasse, ik heb me meteen geabonneerd op de girdon2009 pagina. Natuurlijk wordt dit niet op de nederlandse TV gevolgd. Die is alleen geinteresseerd in voeballe.
Wàt een etappe! Wàt een beelden! Wàt een geweldig commentaar (twee jaar Open Universiteit blijken genoeg om 't enigzins te kunnen volgen)!
Wielrennen zoals wielrennen bedoeld is. Fuck die Tour de France!
Grote klasse, ik heb me meteen geabonneerd op de girdon2009 pagina. Natuurlijk wordt dit niet op de nederlandse TV gevolgd. Die is alleen geinteresseerd in voeballe.
-
- Forum-lid
Etappe 5 is ook te zien, Marianne finisht netjes vooraan in het peloton.
Scandolara van GreenEdge komt solo over de finish.
Valentina Scandolara was derde en is niet van Greenedgewalterg schreef:Etappe 5 is ook te zien, Marianne finisht netjes vooraan in het peloton.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Excuus: het moet zijn Tiffany Cromwell van GreenEdge...
-
- Forum-lid
Weet je wat ik ook zo tegek vind: ze rijden over de weggetjes die ik ook altijd pak als ik in mijn geliefde Italië mijn fietsvakantiesritjes doe. Heel anders dan de Tour die zo 't wel lijkt zich alleen op vers geasfalteerd wegdek afspeelt.loos schreef:@theodorecampagnolo: dank!
Fantastische beelden. De giro blijft de mooiste ronde voor mij.
Twee weken terug was ik er nog, in de Alto Langhe, maar nu ga ik snel naar de 5de etappe!