Scott
En nu verdorie fietsen op dat ding ! Of is het alleen voor aan de muur te hangen ?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
Donderdag 80km gedaan en vanmiddag 120km, dus dat is al gedaan
heerlijke fiets. lekker strak en toch zeker nog wel wat comfort. heb het idee dat de zadelpen van deze versie meer veert dan de 2012 versie die ik geleend had.
Kan ook komen omdat deze 2cm meer uitsteekt ivm maat L ipv XL.
Stuurt lekker strak, stabiel en zeer goed te plaatsen.
Moet zeggen dat ie met 25mm banden het best tot zijn recht komt, dat verschil is goed te merken met 23mm en een bar minder.
heerlijke fiets. lekker strak en toch zeker nog wel wat comfort. heb het idee dat de zadelpen van deze versie meer veert dan de 2012 versie die ik geleend had.
Kan ook komen omdat deze 2cm meer uitsteekt ivm maat L ipv XL.
Stuurt lekker strak, stabiel en zeer goed te plaatsen.
Moet zeggen dat ie met 25mm banden het best tot zijn recht komt, dat verschil is goed te merken met 23mm en een bar minder.
Vandaag samen met mijn zoon 135 km gereden - langst de Oosterschelde - leuke ronde aleen komt er een vervelend getik uit mijn C-Bear lagers van het bottom bracket. Het kan ook niets anders zijn aangezien dit het enigste is wat ik heb veranderd de afgelopen week. Het is ook niet continue - en enkel als ik de drive side net over het "dode" punt boven heb gehad.
Morgen dus maar even demonteren - eventueel een beetje montage pasta en maar weer testen. Het verschil is wel met de originele Shimano dat de C-Bear lagercups van aluminium zijn ipv kunststof..
Morgen dus maar even demonteren - eventueel een beetje montage pasta en maar weer testen. Het verschil is wel met de originele Shimano dat de C-Bear lagercups van aluminium zijn ipv kunststof..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- boswielrenner
- Forum-lid
Getik is altijd balen. Laatst ook mijn originele ceramische BB30 lagers vervangen voor nieuwe Phil Wood lagers. Eerste rit ook getik, maar dat bleken gelukkig niet de lagers maar de Speedplay pedalen te zijn. Wat olie op de plaatjes en het pedaal en het getik was weg. Over pedalen gesproken; jij hebt toch de look keo blade 2 pedalen? Hoe bevallen die en welke versie heb je?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb de;boswielrenner schreef:Over pedalen gesproken; jij hebt toch de look keo blade 2 pedalen? Hoe bevallen die en welke versie heb je?
* Keo 2Max Carbon
* Keo Blade 1 16Nm op reserve liggen
* Keo Blade 2 12Nm
Ze bevallen tot nu toe perfect - op allen gewoon de Cro-Mo assen. Zelfs de goedkoopste van de setjes die ik heb, zijn gewoon heel erg fijn op de "slecht weer" fiets.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- boswielrenner
- Forum-lid
Hoe bevalt de 12nm op de blade 2. Gaat in- en uitklikken makkelijk (te makkelijk)? Ik denk dat ik voor de 16nm zou gaan. Ben wat zwaarder dan jij bent.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Vorig jaar mijn Scott Foil Team Issue verkocht, nu toch maar weer een ander Scott frame aangeschaft.
Even wachten tot mijn Di2 6870 groep compleet binnen is, dan kan ik hem helemaal afbouwen.
Even wachten tot mijn Di2 6870 groep compleet binnen is, dan kan ik hem helemaal afbouwen.
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake