Het grote OAKLEY topic
Ik vond het ook al zo vreemd, alsof die dingen niet gecontroleerd worden ofzo.
De witte Radar is mijn eerste Radar met dank aan Stefan, het is een Pearl White met idd gewoon een Black Iridium. In de Atomic Orange zit idd een Ice Iridium, dat is op de foto eigenlijk niet zo goed te zien.
De witte Radar is mijn eerste Radar met dank aan Stefan, het is een Pearl White met idd gewoon een Black Iridium. In de Atomic Orange zit idd een Ice Iridium, dat is op de foto eigenlijk niet zo goed te zien.
-
- Forum-lid
Ik ben wel benieuw wat die bmx array gaat kosten.Zou hem zelf ook wel graag willen hebben voor een redelijke prijs:D
Ik ben al een tijdje opzoek naar een geschikte oakley (fietsen en shorttrack) en ben uitgekomen bij de jawbone. Ben al lekker aan het puzzelen met kleurtjes in de custom shop. Heb alleen nog een vraagje waar ik nog niet veel over gelezen heb. Ik heb namelijk lenzen en vroeg me af hoe het zit met de vented glazen, voel je dan nog iets van wind in je ogen? en als je nonvented hebt beslaan ze dan sneller? en wat zijn nog meer verschillen?
wil trouwens de positve red iridium polarized lenzen (alleen nonvented..)nemen.
Anaszi2.0 schreef:$350,- dus 350,- gok ik zo.
Dat is idd wat ik ervoor gereserveerd heb...
Volgens mij is het bij de Jawbone wel verstandig om te kiezen voor vented glazen. De Jawbone sluit namelijk wat meer af dan de M-Frames en Radars. Wind in je ogen zul je niet gaan voelen, zo vented is het nou ook weer niet
-
- Forum-lid
is het dan met alle lensen & oorsokjes erbij? Of voor 1 radar/jawbone + setje lenzen?
b3nru schreef:Ik ben al een tijdje opzoek naar een geschikte oakley (fietsen en shorttrack) en ben uitgekomen bij de jawbone. Ben al lekker aan het puzzelen met kleurtjes in de custom shop. Heb alleen nog een vraagje waar ik nog niet veel over gelezen heb. Ik heb namelijk lenzen en vroeg me af hoe het zit met de vented glazen, voel je dan nog iets van wind in je ogen? en als je nonvented hebt beslaan ze dan sneller? en wat zijn nog meer verschillen?
Met de vented glazen voel je absoluut geen wind in je ogen. Het grote voordeel is dat de glazen wat minder snel beslaan als je bezweet bent en bijvoorbeeld voor een stoplicht stilstaat. Dit komt omdat de Jawbone erg dicht langs je gezicht sluit.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
- Forum-lid
valt me reuze mee:D
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
voor een custom m frame frame?
Op ebay zijn ze anders aardig duur