De Aventura bandjes bevallen goed. Wel een beetje zoekende naar de juiste druk. Ik rijd tubeless met ongeveer 1.8 bar. Voor in het bos perfect, maar met staand aanzetten op asfalt rolt de voorband niet super lekker. Met meer lucht merkbaar minder comfortabel in het bos.
Trek
-
- Forum-lid
Ik heb een nieuwe trek madone sl 6 gen7. Maar wat een super fiets zeg. Voor deze fiets had ik een Giant TCR pro Advanced, ook zeker een fijne fiets maar qua geometrie past deze zeker beter bij me. Nadeel van trek is dat ze wel echt duur zijn. Je hebt dan redelijk lage afmontage maar ben toch geen prof dus. Maar echt een top fiets.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er zijn bij elk merk wel dealers die geen korting, een paar bidonhouders en pedalen is geen korting die naam waardig, geven.
Er zijn er echter ook andere.
Cannondale is 15% niet uitzonderlijk.
Als je een beetje geluk hebt is bij Specialized een pak meer dan 20% mogelijk.
Er zijn er echter ook andere.
Cannondale is 15% niet uitzonderlijk.
Als je een beetje geluk hebt is bij Specialized een pak meer dan 20% mogelijk.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zonde om de Madone uit hun line-up zien te verdwijnen, puur esthetisch heb ik wel een zwak voor de full aero bike.
Dit zou het frame worden waar ze vanaf de Tour mee gaan rijden, vaarwel Emonda, welkom skinny Madone. Afwachten hoe het er als volledige fiets uit gaat zien maar ik moet zeggen dat ik er niet echt warm voor loop.
Dit zou het frame worden waar ze vanaf de Tour mee gaan rijden, vaarwel Emonda, welkom skinny Madone. Afwachten hoe het er als volledige fiets uit gaat zien maar ik moet zeggen dat ik er niet echt warm voor loop.