Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

Gebruikersavatar
Foonpet
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 jun 2011 20:38

Gebruikersavatar Foonpet 09 okt 2011 15:42

Hij is leuk, ik had haar een liftje gegeven op de stang.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5015
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 09 okt 2011 17:15

Dat is er een uit de oude doos.

Gebruikersavatar
magoo
Forum-lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 nov 2006 14:52

Gebruikersavatar magoo 09 okt 2011 20:56

Nee kxlight dat is een klassieker! je kunt het toch niet maken om die dame een oude doos te noemen... ;) 8-)
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT

noah
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 05 mar 2010 21:40
Locatie: Parkstad Heerlerbaan

noah 10 okt 2011 00:41

[quote=]Afbeelding
[/quote]


Achter deze foto zit een verhaal apart. Deze is gemaakt in een bergrit in de tour van 1979. De groep renners is een zogenaamde bus. De voorste ijsboerke renner spuit de dame nat met de bidon. De renner helemaal links achteraan in de regenboog trui is de Kneet. Hij trekt bij het passeren de schaars geklede dame het bovenstuk van haar lijf. Dit is ook gefotografeerd en deze foto heeft destijds in onze krant gestaan. De Kneet heeft hier een boete van 250 gulden gekregen van de Tour directie, maar de Kneet is 's morgens voor het begin van de volgende etappe met zijn pet langs iedereen gegaan, die in deze "bus" zaten en allen hebben ze hun financiele bijdrage gegeven, omdat ze er zo om moesten lachen.

Ik maakte vroeger altijd plakboeken van krantenknipsels van elke Tour en die bewuste foto hoe de Kneet het bovenstuk van de bikini aftrekt met het verhaal erbij zat in het album geplakt van 1979. Daarom dat bovenstaande foto mij nog zo helder bij staat. :D

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 10 okt 2011 02:59

@noah

Kom maar op met die foto van de Kneet.....

8-)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 10 okt 2011 07:59

Ik wou net zeggen, heb je die albums nog? Even fotootje onder de scanner en de forumleden mee laten genieten van de legendarische Kneet!

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 10 okt 2011 10:59

Kijk eens aan:

Afbeelding

Een beeld van het eindresultaat van zijn actie heb ik niet gevonden... Wie doet beter? :P
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 10 okt 2011 11:04

Wel vond ik nog deze: ook niet kwaad!

Afbeelding

Celeste is altijd mooi, tenslotte! :P
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 10 okt 2011 11:19

dario schreef:Kijk eens aan:

Afbeelding

Een beeld van het eindresultaat van zijn actie heb ik niet gevonden... Wie doet beter? :P
Top, geniaal! En bedankt voor het delen! Mensen, geef deze man een presentje voor deze fantastische foto!

marsman
Forum-lid
Berichten: 2565
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 okt 2011 11:35

Superstick schreef:
dario schreef:Kijk eens aan:

Afbeelding

Een beeld van het eindresultaat van zijn actie heb ik niet gevonden... Wie doet beter? :P
Top, geniaal! En bedankt voor het delen! Mensen, geef deze man een presentje voor deze fantastische foto!
Fantastich! Ik had de 1e foto al veel gezien, maar deze inclusief bijbehorend verhaal is nieuw. Een goede fles wijn voor een foto die een seconde of drie later is genomen...
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 10 okt 2011 14:27

Afbeelding

"Kom op mannen. Nou moeten jullie niet denken dat de Kneet hierboven op 'n houtje zit te bijten. De Kneet houdt nog heel goed bij wat er daaronder zoal gebeurd. En nou moeten jullie niet met een stukje geschiedenisvervalsing aankomen. Het is hartstikke duidelijk dat De Kneet zich in de situatie bevindt dattie bijna van de weg raakt. En De Kneet zou De Kneet niet zijn als hij alles aangrijpt om dat te voorkomen. Deze jongedame was daarbij zeer zeker erg behulpzaam. Wat er daarna gebeurde was niet Kneet's bedoeling maar had wel effect op de moraal in de bus. En nou niet net doen of dat het de bedoeling van De Kneet was om die jongedame in de kijker te zetten. Zo zijn we niet getrouwd."

Afbeelding
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

noah
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 05 mar 2010 21:40
Locatie: Parkstad Heerlerbaan

noah 10 okt 2011 17:01

Schitterend hoe te zien is, dat de Kneet vol met de mode mee ging. Toen was het hot, dat mannen permanent in de haren lieten doen. Van 6 op de 10 kerels liep toen met een krullenbol rond, waaronder ikzelf ook destijds. :lol:

Plaats reactie