foto van je fiets
[quote="Rezne"]Hoe zijn je wielen opgebouwd Wesley?[/quote]
Voorwiel: 18 Sapim CX-Ray spaken, American Classic naaf, messing nippels.
Achterwiel: 24 Sapim CX-Ray spaken, Shimano Dura Ace naaf, messing nippels.
Gewicht +/- 1430 gram.
Voorwiel: 18 Sapim CX-Ray spaken, American Classic naaf, messing nippels.
Achterwiel: 24 Sapim CX-Ray spaken, Shimano Dura Ace naaf, messing nippels.
Gewicht +/- 1430 gram.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mijn Ridley Orion 2008,nog wel tenminste ben nu op zoek naar een trek 1.9 2009 en dan kan de ridley naar een andere eigenaar.Afgemonteerd met campa centaur 2008 campa eurus wielen ritchey wcs wat kcnc spul enz.
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
[quote="Scepticus"]
Monocog --> multicog + bob --> vakantiecog --> 3 weken Noorwegen [/quote]
Ben zeer benieuwd hoe je dat gaat bevallen met die "aanhangwagen"
Net een test gelezen van verschillende "karren" maar die was wel uit 2005
8 Bagagekarrentest
Monocog --> multicog + bob --> vakantiecog --> 3 weken Noorwegen [/quote]
Ben zeer benieuwd hoe je dat gaat bevallen met die "aanhangwagen"
Net een test gelezen van verschillende "karren" maar die was wel uit 2005
8 Bagagekarrentest
[quote="bontempi56"]Mijn Ridley Orion 2008,nog wel tenminste ben nu op zoek naar een trek 1.9 2009 en dan kan de ridley naar een andere eigenaar.Afgemonteerd met campa centaur 2008 campa eurus wielen ritchey wcs wat kcnc spul enz.[/quote]
Vraagje: waarom deze overstap, is de geometrie van de Ridley niet geschikt voor je? Volgens mij ga je er anderszins niet echt op vooruit.
Vraagje: waarom deze overstap, is de geometrie van de Ridley niet geschikt voor je? Volgens mij ga je er anderszins niet echt op vooruit.
You should see me go downhill...
-
- Forum-lid
[quote="Zweef"][quote="bontempi56"]Mijn Ridley Orion 2008,nog wel tenminste ben nu op zoek naar een trek 1.9 2009 en dan kan de ridley naar een andere eigenaar.Afgemonteerd met campa centaur 2008 campa eurus wielen ritchey wcs wat kcnc spul enz.[/quote]
[/quote]
De ridley orion zit me als gegoten,de trek 1,9 2009 vind ik supermooi en met een paar kleine aanpassingen naar mijn wensen ga ik er wat mij betreft niet op achteruit
[/quote]
De ridley orion zit me als gegoten,de trek 1,9 2009 vind ik supermooi en met een paar kleine aanpassingen naar mijn wensen ga ik er wat mij betreft niet op achteruit
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
[quote="bontempi56"][quote="Zweef"][quote="bontempi56"]Mijn Ridley Orion 2008,nog wel tenminste ben nu op zoek naar een trek 1.9 2009 en dan kan de ridley naar een andere eigenaar.Afgemonteerd met campa centaur 2008 campa eurus wielen ritchey wcs wat kcnc spul enz.[/quote]
[/quote]
De ridley orion zit me als gegoten,de trek 1,9 2009 vind ik supermooi en met een paar kleine aanpassingen naar mijn wensen ga ik er wat mij betreft niet op achteruit[/quote]
Ah, ik begrijp het, de centen branden in je zak
[/quote]
De ridley orion zit me als gegoten,de trek 1,9 2009 vind ik supermooi en met een paar kleine aanpassingen naar mijn wensen ga ik er wat mij betreft niet op achteruit[/quote]
Ah, ik begrijp het, de centen branden in je zak
You should see me go downhill...
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Chiapucci"]Hierbij enkele duidelijkere foto's:
[/quote]
Mooie fiets, die FP3 doet het goed!!
Verwacht er hier in huis ook eentje bij deze winter
Wel eens met de spreker hierboven dat de wielen wel erg druk worden icm deze kleurstelling.
[/quote]
Mooie fiets, die FP3 doet het goed!!
Verwacht er hier in huis ook eentje bij deze winter
Wel eens met de spreker hierboven dat de wielen wel erg druk worden icm deze kleurstelling.
Less is bore