Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben wel benieuwd waar Pina voor 2011 mee komt. De Prince gaat er (jammer genoeg) uit, gerucht gaat dat er geen nieuw model wordt geintroduceert.
Een iets minder extravagant lichter(!!) frame zou volgens mij erg goed verkopen.
Een iets minder extravagant lichter(!!) frame zou volgens mij erg goed verkopen.
Less is bore
-
- Forum-lid
sorcees schreef:Dezelfde fiets gisteren live gezien, ook deze kleurstelling, hele mooie fiets, maar ik vind dat glitter maar nix, ben benieuwd of dat een blijvertje is, misschien kun je die glitterstickers er na 2 jaar beter van af halen.
Waar heb je hem gezien?
En die glitters, die krijg je er niet af. Tenzij je het frame laat schuren/zandstralen en overspuiten. In de witte kleur (469) vallen de glitters wel mee. De zwart/rood/grijze is wel echt een kerstboom.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
My gear:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jorisb schreef:We zijn net begonnen aan 2010 en jij kijkt alweer uit naar 2011
Ik filosofeer over nieuwe dingen.
Shimano heeft al 2011 previews laten zijn van de groepen die vernieuwd worden.... Dat is nog veel zotter.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, het nu al presenteren van 2011 series is natuurlijk gewoon idioot.
Qua ontwikkeling zijn de fabrikanten achter de schermen al veel verder vooruit aan het denken (logisch).
Qua ontwikkeling zijn de fabrikanten achter de schermen al veel verder vooruit aan het denken (logisch).
Less is bore
-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Ik heb die houder eraf gehaald: vind hem te groot voor een computertje. Ben nog aan het nadenken over iets kleiners/subtielers.
Daniël als je dat "wat kleiners / subtielers" hebt gevonden, dan ben ik erg benieuwd
-
- Forum-lid HC
Daniel1975 schreef:Ben wel benieuwd waar Pina voor 2011 mee komt. De Prince gaat er (jammer genoeg) uit, gerucht gaat dat er geen nieuw model wordt geintroduceert.
In 2012 komt er een nieuwe Paris, let op mijn woorden!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
nicovandijk schreef:Potverdomme wat een mooie fiets! Heb je al erop gereden? Ik vind de Dogma prettiger rijden dan mijn "oude" paris carbon/leonardo. Dit weekend was natuurlijk super weer.
Welke maat heb je trouwens van het frame? Lijkt op een 54.
@IBAN de remkabel achter loopt juist door het frame.
Hoi,
@ nicovandijk , bovenbuislengte 55 cm. en nog niet mee gereden
Komt nog wel..........
Grtz,
Morel
-
- Forum-lid
sorcees schreef:Dezelfde fiets gisteren live gezien, ook deze kleurstelling, hele mooie fiets, maar ik vind dat glitter maar nix, ben benieuwd of dat een blijvertje is, misschien kun je die glitterstickers er na 2 jaar beter van af halen.
Waar heb je hem eigenlijk gezien? Ik dacht dat er nog niet zoveel op de weg reden met deze kleur....
-aka Morpheus-
My gear:
My gear: