Ik zag daar ook wat vreemds aan ja.pontius schreef:Op de laatste marktplaats foto... is dat een deuk in de bovenbuis?
Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Haha, het zal niet zijn stuur zijn die er tegenaan is gekomenhans905 schreef:Ik zag daar ook wat vreemds aan ja.pontius schreef:Op de laatste marktplaats foto... is dat een deuk in de bovenbuis?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik kom 's morgens met woon-werk wel eens iemand tegen die er ook zo bijfietst. overigens heeft die dan wel de shifters in de juiste richting gemonteerd, maar mij ontgaat de logica volledig.jer81 schreef:Levensgevaarlijk lijkt mij ook.kawouter schreef:Ik zag vorige week in Weimar iemand rondfietsen die zijn stuur zo had gemonteerd én er bovendien nog een verticaal staand ligstuur op had zitten. Bizar.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Blijkbaar is Belkin zo ontevreden over hun tijdritfietsen, dat ze nu een overgespoten Apex gebruiken: http://link.marktplaats.nl/m844562831
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
handig ook zo'n fiets: "te gebruiken voor mensen tussen 1.70 en 1.95"Karl66 schreef:Blijkbaar is Belkin zo ontevreden over hun tijdritfietsen, dat ze nu een overgespoten Apex gebruiken: http://link.marktplaats.nl/m844562831
- Wolfhound32
- Forum-lid
Waarom niet?
Als je 1.70m bent, gewoon een paar blokjes op de trappers. Deden we vroegah ook.
Als je 1.70m bent, gewoon een paar blokjes op de trappers. Deden we vroegah ook.
- Forum-lid
Deze fiets zie ik zowat dagelijks in een nieuwe advertentie voorbij komen. Voor een veel te hoge vraagprijs, en steeds binnen een paar uur een hoog bod van waarschijnlijk een vriendje/collega of vanuit een ander eigen account.
Met bod van wiebe en petra:
Met bod van ton dijkslag:
En van s. Muilberg:
Met bod van wiebe en petra:
Met bod van ton dijkslag:
En van s. Muilberg:
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Voor iemand die lange armen en er €850 voor over heeft, is er deze aparte fiets.
- thestudent
- Forum-lid HC
Hoort uiteraard een ossenkop op. Vraag me alleen af hoe hij deze fiets getest heeft zonder ketting....
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!