Wat heb jij voor het laatst gekocht?
vorige week een 2 tal binnenbladen (39 en 42 tands) en een 50 t buitenblad, 10 speed record ketting. De afschuwelijk dure kettingbladboutjes van Campa. En gisteren via mp nog een setje Mavic Crossmax sl. Ik heb besloten nog 1 seizoen met mijn oude Cube te crossen en heb hem dus even een upgrade gegeven. Voor de rest blijft het een oud lor. Voorlopig weer blut dus.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Castelli kniestukken en armstukken en tien biba's van Swalbe.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Wat verschillende maten bidons. Wel alles in celeste.
-
- Forum-lid
Crankstel van Campagnolo. De 50th anniversary uitvoering.
Hebben ze nog wat van de prijs afgedaan?
-
- Forum-lid
Nee, niet nieuw uit Rome maar een heel mooi Spaans exemplaar voor een prima prijs. Incl. de dustcaps.
- Superstick
- Forum-lid
Na het geklooi met mijn huidige zadel, heb ik mijn vaders advies gevolgd om voor een Brooks te gaan. Gisteren dus 50 km gereden op mijn nieuwe 'Brooks Team Professional Chrome' en nergens last van gehad! En dat zadel zou alleen nog maar beter moeten gaan zitten. Erg content met mijn nieuwe aankoop dus!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Gebhardt kettingblad (45 tands) voor op mijn cyclocrosser. Na het vervangen van de ketting, en een aantal versleten kransjes, zoemt het allemaal weer als een geoliede machine.
Kunnen we alles weer lekker kapotfietsen in de modderige winter.
Kunnen we alles weer lekker kapotfietsen in de modderige winter.
Gisteren een soort van tweedehands Ridley Aedon gekocht via Marktplaats.
Alleen de Ultegra groep (incl. trapas en remmen) en het stuur zijn tweedehands. Het frame, bekabeling, zadel, stuurlint en de wielen zijn allemaal nieuw.
Voorlopig een mooie vervanging voor mijn 15 jaar oude stalen Raleigh met buiscommandeurs, die mag nu met pensioen en in de schuur gaan wachten op wat er verder gebeuren gaat. Verstoffen, winterfiets of wegdoen.
Ben er nog niet helemaal uit.
Eerst maar eens wennen aan de shifters op het stuur, het aluminium frame en de diepere zit.
Alleen de Ultegra groep (incl. trapas en remmen) en het stuur zijn tweedehands. Het frame, bekabeling, zadel, stuurlint en de wielen zijn allemaal nieuw.
Voorlopig een mooie vervanging voor mijn 15 jaar oude stalen Raleigh met buiscommandeurs, die mag nu met pensioen en in de schuur gaan wachten op wat er verder gebeuren gaat. Verstoffen, winterfiets of wegdoen.
Ben er nog niet helemaal uit.
Eerst maar eens wennen aan de shifters op het stuur, het aluminium frame en de diepere zit.