Scott
-
- Forum-lid HC
Mooi, ik moet toch eerlijk zeggen welk foil je ook neemt het wordt bijna altijd mooi.
Daarbij zie je hem zelden in het wilt. En als je hem ziet is het zelden een zelfde afmontage.
Dat kan je toch van de meeste Cube, s en Canyons niet zeggen.
Uit elke hoek zijn ze ook mooi, ook als je erop zit en dan ben ik nog iemand die design op plaats drie zet. Ik begin het nog leuk te vinden ook. Nu nog een mooiere mtb.........
Daarbij zie je hem zelden in het wilt. En als je hem ziet is het zelden een zelfde afmontage.
Dat kan je toch van de meeste Cube, s en Canyons niet zeggen.
Uit elke hoek zijn ze ook mooi, ook als je erop zit en dan ben ik nog iemand die design op plaats drie zet. Ik begin het nog leuk te vinden ook. Nu nog een mooiere mtb.........
-
- Forum-lid HC
Ik zou voor een hardtail gaan. Scale is een mooie fiets, maar te weinig comfort.
Dat is bij de f29 echt beter. Daarnaast gaat een 2.25 band nog maar net, met een brede velg al niet meer
Maargoed de volgende zou zomaar een scale kunnen worden als deze comfortabeler is en meer tyre clearence heeft, want voor de rest is er niets mis mee.
Dat is bij de f29 echt beter. Daarnaast gaat een 2.25 band nog maar net, met een brede velg al niet meer
Maargoed de volgende zou zomaar een scale kunnen worden als deze comfortabeler is en meer tyre clearence heeft, want voor de rest is er niets mis mee.
-
- Forum-lid HC
En dan ook nog even met de klimwielen. Minder mooi dan met de reynolds, maar ziet er nogsteeds goed uit al zeg ik het zelf
gewicht 6.63 zo als op de afbeelding
gewicht 6.63 zo als op de afbeelding
- jorisbressers
- Forum-lid
Scott heeft schijnbaar de range (race en MTB) voor 2015 gelanceerd. Veel meer dan onderstaande info kan ik nog niet vinden... Iemand die meer foto's heeft?
http://www.bikeradar.com/news/article/s ... ore-41552/
http://www.bikeradar.com/news/article/s ... ore-41552/
Scott Addict 15 / Ultegra Di2
-
- Forum-lid HC
28mm gaat ook nog wel de foil heeft zeer veel ruimte zeker achter. Denk zelfs dat de 30mm robaix bandjes gaan passe iig achter
Mijn ervaring is dat de ruimte voor wel wat beperkt is met een 25mm band. Onder goede weersomstandigheden is de ruimte voldoende. Met slecht weer houdt het niet over, mijn vork heeft wel wat beschadigingen opgelopen.Stoffa schreef:Weet hier iemand of je zonder problemen 25mm conti's 4000-II op een Foil kan gebruiken? Ik hoor wat verhalen over te weinig clearance bij de voorvork bij aeroframes namelijk.
-
- Forum-lid HC
Zelfs op een brede alpha 340 velg waar een one 25mm op 27.5 valt gaat dat prima ook voor.