Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een relletje over het extreem goede presteren van Quickstep dit jaar....
Less is bore
Laten de betreffende nationaal kampioenen (Terpstra, Boonen, Brammeier) nu net nièt in de Tour starten.... Op zich al verdacht genoeg, natuurlijk.daniel1975 schreef:Een relletje over het extreem goede presteren van Quickstep dit jaar....
-
- Forum-lid
En dan is je hoofdsponsor ook nog Omega Pharma....
Als sponsor zou ik ook eisen: Je rijdt in de sponsor trui of niet. Maar ook: Ben je geen kampioen van je land start je gewoon in de Tour!tennisser schreef:Laten de betreffende nationaal kampioenen (Terpstra, Boonen, Brammeier) nu net nièt in de Tour starten.... Op zich al verdacht genoeg, natuurlijk.
Ach, naar mijn mening is het wielrennen sowieso niet clean zolang Patrick Lefevere ermee te maken heeft. Die man is voor mij het symbool van wat allemaal niet deugde de afgelopen decennia.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, ik filosofeerde even mee met tennissertimo2.0 schreef:Heb je een linkje Daniël?
Zelfde begeleidingsteam als vorig jaar die van een zekere andere belgische veelwinnaar
(maar goed, dit is niet netjes want heb er echt totaal niks van gehoord)
Less is bore
Wel opmerkelijk weinig nationale kampioenen in de Tour dit jaar. De Nederlandse, Belgische, Italiaanse, Spaanse, Duitse, Deense, Britse, Zwitserse, Kazachstaanse, Luxemburgse en zelfs de Franse kampioen ontbreekt.
Dat zou suggereren dat de renners die de Tour rijden niet in de nationale kampioenschappen zijn gestart. Kun je dat met feiten onderbouwen?