Het grote OAKLEY topic
Het is bijna niet meer bij te houden hier als je niet elke dag kijkt.
Kees c heeft gelijk. Customs hebben nooit een serienummer. En er zit wel eens verschil tussen de frames. Als ik de foto´s zo bekijk is het zeker een echte. No worries.
Het zakje is overigens van een casual vrouwen Oakley. Normaal zit dit zakje niet bij een Custom Radar. Maar deze is wel mooier.
Kees c heeft gelijk. Customs hebben nooit een serienummer. En er zit wel eens verschil tussen de frames. Als ik de foto´s zo bekijk is het zeker een echte. No worries.
Het zakje is overigens van een casual vrouwen Oakley. Normaal zit dit zakje niet bij een Custom Radar. Maar deze is wel mooier.
Hoe is de kwaliteit qua afwerking van de Custom Radars over het algemeen?
Wel gewoon hetzelfde als de standaard Radar modellen?
Ik zou graag een Jet black en een Polished white Radar willen aanschaffen, maar zit nog even te puzzelen hoe ik dit het verstandigst/voordeligst kan doen, en i.c.m. welke lenzen.
Ik wil er sowieso een Fire Iridium bij, en nog een lens voor bewolkt weer.
Een Blue Iridium heb ik al liggen.
Wel gewoon hetzelfde als de standaard Radar modellen?
Ik zou graag een Jet black en een Polished white Radar willen aanschaffen, maar zit nog even te puzzelen hoe ik dit het verstandigst/voordeligst kan doen, en i.c.m. welke lenzen.
Ik wil er sowieso een Fire Iridium bij, en nog een lens voor bewolkt weer.
Een Blue Iridium heb ik al liggen.
-
- Forum-lid
Ik zie net op de site van Oakley dat je nu met een custom m frame ook gele en blauwe earsocks erop kan laten zetten
- geertjan5
- Forum-lid
ik hoop voor je dat ze ze er voor jou op zetten en je het niet zelf hoeft te doen!
vanmiddag witte earsocks vervangen voor zwart op mijn M frame. De %@(@)(&! wat een K**T klus. Ruim 1 uur verder en zoveel uren later nog blaren in mn handen! XD
Echter mag het resultaat er wel zijn.
Morgen foto's evenals mijn radar die morgen binnen komt.
vanmiddag witte earsocks vervangen voor zwart op mijn M frame. De %@(@)(&! wat een K**T klus. Ruim 1 uur verder en zoveel uren later nog blaren in mn handen! XD
Echter mag het resultaat er wel zijn.
Morgen foto's evenals mijn radar die morgen binnen komt.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- geertjan5
- Forum-lid
ja die tip kreeg ik vanavond ook al van een ploegmaat. Helaas zitten ze er al op. Maar deze onthoud ik zeker voor de volgende keer!
Bedankt!
Bedankt!
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
nog maar een keer: weet iemand waar ik een retina burn kan krijgen en dan niet de xl blades uitvoering want ik begreep dat het montuur dan ook verschilt waardoor je er geen andere lenzen in kan doen
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Dat is twee keer
Die Retina is nieuwe denk ik nergens meer te koop, je zal Ebay even moeten afstruinen. Onlangs ging er trouwens een voor heel weinig weg, echt maar iets van 120 euro. Ik was helaas vergeten een bod te plaatsen. Ze zijn dus nog wel te vinden op Ebay, maar hou er wel rekening mee dat je zo'n 160/170 euro kwijt bent, al helemaal met de huidige koers van de dollar.
Die Retina is nieuwe denk ik nergens meer te koop, je zal Ebay even moeten afstruinen. Onlangs ging er trouwens een voor heel weinig weg, echt maar iets van 120 euro. Ik was helaas vergeten een bod te plaatsen. Ze zijn dus nog wel te vinden op Ebay, maar hou er wel rekening mee dat je zo'n 160/170 euro kwijt bent, al helemaal met de huidige koers van de dollar.
Master B schreef:Dat is twee keer
Daar heb ik hem idd ook vandaan, goed zoeken en dat heb je hem voor ongeveer de hierboven genoemde prijs.
- daniel1975
- Forum-lid HC
TiesT schreef:Laat er een beetje dreft in lopen of doe het onder de warme waterkraan en ze floepen er zo over.
Ik heb het met een fohn gedaan; gaat ook perfect.
Less is bore