Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?

Nee (helaas) maar m'n tante was niet blij dat ik een tulpenperkje had meegenomen...................
- borgmonster
- Forum-lid
Kaartjes (hospitality tickets)voor Taylor Swift voor volgend jaar in Gelsenkirchen.
Onze dochter wist drie andere vip zitplaatsen te bemachtigen op dezelfde dag in dezelfde stad.
Onze dochter wist drie andere vip zitplaatsen te bemachtigen op dezelfde dag in dezelfde stad.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Niet zelf gekocht maar uit eerdere posts merkte ik wel dat sommigen hier "iets" hebben met horloges.
399 Euro voor een Christophe Duchamp Audace horloge.
https://www.ibood.com/offers/nl/s-be/o/ ... oge/852421

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Een kopie van een Rolex Datejust...Lcsmet schreef: ↑16 jul 2023 10:07 Niet zelf gekocht maar uit eerdere posts merkte ik wel dat sommigen hier "iets" hebben met horloges.
![]()
Wanneer je een kopie of hommage van een bekend merk wil hebben, kijk dan bij Pagani Design, die hebben kwalitatief goede kopieën met een automatisch Seiko NH35A uurwerk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Paganis zijn wel heel goedkoop.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Maar...........leuk om een keer te kijken, Vrienden uit Modena hebben mij er een keer mee naartoe genomen!
Een bluetooth tracker voor in de auto. Woon in een centrumgebied en de auto staat altijd ergens anders. Soms heeft mevrRikkert hem ergens geparkeerd en loop ik als een sukkel rond naar mijn auto te zoeken. Als dat ding contact maakt met de telefoon van mevrRikkert als ze uitstapt, zou ik de parkeerlocatie moeten kunnen terugvinden op mijn telefoon. En omgekeerd. En de batterij gaat lang mee, geen gedoe met gps en power. Ben benieuwd of dat een beetje werkt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Indien je een smartphone hebt, kan je dat met maps.google of met Apple Kaarten (iPhone).rikkert schreef: ↑17 jul 2023 11:49 Een bluetooth tracker voor in de auto. Woon in een centrumgebied en de auto staat altijd ergens anders. Soms heeft mevrRikkert hem ergens geparkeerd en loop ik als een sukkel rond naar mijn auto te zoeken. Als dat ding contact maakt met de telefoon van mevrRikkert als ze uitstapt, zou ik de parkeerlocatie moeten kunnen terugvinden op mijn telefoon. En omgekeerd. En de batterij gaat lang mee, geen gedoe met gps en power. Ben benieuwd of dat een beetje werkt.