Je plaatst toch wel even een teamfoto als alle fietsen klaar zijn?rico8 schreef:... een VN Astraeus, een VN Aquilo, een De Rosa titanio, een Litespeed Xicon, ... een VN Zephyr, ... een Litespeed Ultimate 2004 ...
Titanium fietsen
-
- Forum-lid
H.T.F.U.
MOOI !!rico8 schreef:
Bij deze een aanmelding en/of bestelling , een B1 titanium Xtreme Road hebben jullie nog niet......
Merlin is back: http://www.outsideonline.com/outdoor-ge ... LM-29.html
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Titanium ritje lijkt me geinig. Laten we gewoon een toertocht pakken en daar afspreken. Bijvoorbeeld 31 augustus, Airbornefietstocht vanuit Arnhem. Verzamelen in de achterste bocht van de schaats/ skeelerbaan. (Daarvandaan vertrekt de tocht)
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Paar jaar geleden is deze al eens georganiseerd met groot succes.
zie hier
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... +toertocht
zie hier
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... +toertocht
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Zo, die is precies op tijd klaar voor mijn vertrek naar Frankrijk komende zaterdag...
Frame: Merlin Extralight, 57cm, 1993, Wine Red (RAL 3005)
Fork/Headset: Ritchey Pro / Campagnolo Record
Crankset/Bottom Bracket: Campagnolo Chorus carbon UT 10sp cranks, 172.5mm, 53/39
Pedals: Speedplay X2 Stainless
Drivetrain/Cog/Chainring/Chain: Campagnolo Veloce 10sp cassette, 12/25 / KMC 10SL
Derailleurs/Shifters: Campagnolo Record 10sp short cage / Campagnolo Chorus 10sp Ergopower
Handlebars/Stem: Scott Drop-in, 42 cm w/Brooks leather bar tape / Syntace F99, 105mm w/titanium bolts
Saddle/Seatpost: Brooks Cambium C17 / Campagnolo Chorus titanium
Brakes: Campagnolo Chorus Skeleton
Hubs/Rims/Spokes/Tires: Campagnolo Record / Mavic Open Pro Ceramic+ / DT Comp / Veloflex
Others: Elité Ciussi stainless steel bottle holders w/syntace titanium bolts
Frame: Merlin Extralight, 57cm, 1993, Wine Red (RAL 3005)
Fork/Headset: Ritchey Pro / Campagnolo Record
Crankset/Bottom Bracket: Campagnolo Chorus carbon UT 10sp cranks, 172.5mm, 53/39
Pedals: Speedplay X2 Stainless
Drivetrain/Cog/Chainring/Chain: Campagnolo Veloce 10sp cassette, 12/25 / KMC 10SL
Derailleurs/Shifters: Campagnolo Record 10sp short cage / Campagnolo Chorus 10sp Ergopower
Handlebars/Stem: Scott Drop-in, 42 cm w/Brooks leather bar tape / Syntace F99, 105mm w/titanium bolts
Saddle/Seatpost: Brooks Cambium C17 / Campagnolo Chorus titanium
Brakes: Campagnolo Chorus Skeleton
Hubs/Rims/Spokes/Tires: Campagnolo Record / Mavic Open Pro Ceramic+ / DT Comp / Veloflex
Others: Elité Ciussi stainless steel bottle holders w/syntace titanium bolts
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Vind persoonlijk de gespoten stuurpen iets 'too much', verstoort de balans een beetje. Een vergelijkbare afwerking als de zadelpen zal mooier zijn verwacht ik.
En hij is zo retro, dat het cranckstel bijna te modern is! En voor mij zouden het zadel en stuurlint te verschillend van kleur/afwerking zijn.
Lang gezocht, maar dat zijn de enige puntjes die ik kan vinden want het is natuurlijk gewoon een buitengewoon prachtige fiets!
En hij is zo retro, dat het cranckstel bijna te modern is! En voor mij zouden het zadel en stuurlint te verschillend van kleur/afwerking zijn.
Lang gezocht, maar dat zijn de enige puntjes die ik kan vinden want het is natuurlijk gewoon een buitengewoon prachtige fiets!
Vind de kleur erg geslaagd voor een titanium fiets. Retro maar toch modern. Weer eens wat anders zonder dat het te gekunsteld /overdreven anders is. Vind het juist wel mooi om met de zadelpen toch nog wat titanium terug te zien.
De kleur is mooier dan ik verwacht had. Complimenten.
De kleur is mooier dan ik verwacht had. Complimenten.
Bij de zwarte versie vond ik het zonde dat het titanium gelakt was, dat vind ik nu niet meer (al had ik zelf niet deze kleur gekozen). Meegespoten stuurpen vind ik juist erg mooi. Maakt het af, geeft de fiets klasse.
Wat betreft het stuur: wat was nu precies het idee achter de onderste horizontale "bar"? Wanneer (en hoe!) plaats je daar je handen? Ik weet jouw overwegingen om dit stuur te plaatsen, maar wat was de filosofie van de fabrikant?
Wat betreft het stuur: wat was nu precies het idee achter de onderste horizontale "bar"? Wanneer (en hoe!) plaats je daar je handen? Ik weet jouw overwegingen om dit stuur te plaatsen, maar wat was de filosofie van de fabrikant?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?