Cannondale
- daniel1975
- Forum-lid HC
Setje Deda35? Die nieuwe lijn is wel heel fraai en zowaar ook licht.
Less is bore
Zoveel mooie opties: Ritchey, Deda, 3T, Syntace, Easton. Zolang er maar geen logo's op staan allemaal mooi.
Ik heb laatst wel een tegoedbon gekregen van Cannondale voor:jo_spr schreef:In usa 20% korting op Evo's (bericht op Twitter). Kom op Cannondale Europa. Ook zo'n mooie aktie in Nederland!
-10%
Supersix Evo Red Racing
Supersix Evo Ultegra di2
Supersix Evo Sram Red
CAAD10 Ultegra di2
-15%
Slice HM Sram Red
-20%
SuperSix EVO CPC Replica Frame
Denk dat deze kortingen ook wel zonder tegoedbon worden gegeven, dus ik laat mij niet verleiden om een nieuwe fiets te kopen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Dergelijke percentage kun je ook gewoon afdingen.
-
- Forum-lid
ik was het wel van plan(dat afdingen)
heb een nieuwe cannondale caad 10 105 bestelt en moet nog wat meer benodigdheden hebben.
wordt me eerste eigen race fiets dus kijk er naar uit. foto's komen nog
mvg mark
heb een nieuwe cannondale caad 10 105 bestelt en moet nog wat meer benodigdheden hebben.
wordt me eerste eigen race fiets dus kijk er naar uit. foto's komen nog
mvg mark
- henschoten
- Forum-lid
Ik kreeg 'm ook. Kwam via een mailing van Cannondale binnen. Ik heb daar ooit mijn fiets geregistreerd en krijg nu af een toe een mailtje van ze. De laatste dus met kortingen op de fietsen waar ze niet van af komen.jo_spr schreef:Hoe kom je aan zo'n tegoedbon?
Heb ook een Caad 10 105 besteld. Heb wel voor het frame van de Ultegra gekozen (zwart/wit). Verder heb ik de standaard Shimano wielen vervangen voor Mavic Cosmic Elite wielen. Nu in het bezit van een Scott speedster s20, ben erg benieuwd. Zodra hij binnen is zal ik een foto plaatsen.
- hansieonthemove
- Forum-lid
@speedster,
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Caad 10 105 in wit/zwarte "ultegra" frame?
Gr. Hans
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Caad 10 105 in wit/zwarte "ultegra" frame?
Gr. Hans
-
- Forum-lid HC
Laatst liep er een discussie over bidon houders. En volgens verschillende leden zouden de cannondale carbon bidonhouders niet goed zijn.
Wat zou hier niet goed aan zijn. Ik en mijn fietsmaat hebben ze op de MTB en kunnen er na een 1000km geen rare dingen aan ontdekken.
Wat zou hier niet goed aan zijn. Ik en mijn fietsmaat hebben ze op de MTB en kunnen er na een 1000km geen rare dingen aan ontdekken.
Mwoa, op de Synapse die ik op Gran Canaria gehuurd had zaten ook Cannondale bidonhouders en daar stuiterde toch aan het begin van de afdaling van de Tauro pas richting Soria op een niet heel extreme hobbel wel een bidon (Elite) uit mijn houder. En aan de FreeMotion bidon te zien die ik daar zag liggen toen ik de mijne weer terugzocht, gebeurt dat daar vaker.
Maar vond het over het algemeen gewoon prima houders hoor
Maar vond het over het algemeen gewoon prima houders hoor