Ik zie niet in hoe dit het probleem oplost?Wolfhound32 schreef:is het mogelijk om de "aanlas" (met die klinknagels) los te maken en daar een plaatje op maat onder te zetten, waardoor de oorspronkelijke bevestiging verder van de buis afkomt. (Wel een klusje dat ik in elk geval zelf niet zou kunnen.)
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Dat kan bij dit frame vrij makkelijk, omdat er geen klinknagels gebruikt zijn, maar kleine inbus boutjes.
Maar ik krijg het probleem daar niet mee opgelost, omdat de derailleur juist verder naar binnen moet, ipv naar buiten.
Toch bedankt voor het meedenken.
Maar ik krijg het probleem daar niet mee opgelost, omdat de derailleur juist verder naar binnen moet, ipv naar buiten.
Toch bedankt voor het meedenken.
-
- Forum-lid
Hmm vreemd probleem kan je dat hoekje er niet gewoon afzagen met een metaal zaagje?
Ik zou er zelf iets afvijlen als het echt zo weinig is. Het nokje van de 6703 is ook iets schuin op dat punt. 'k Zal wel even proberen een fotootje te maken.
De veer van jouw derailleur heeft wel meer windingen en de hevelarm is langer. Misschien dat er daardoor iets meer kracht op dat palletje komt, dus het is op eigen risico.
Ik had hem wel even schoon mogen maken.
Ik had hem wel even schoon mogen maken.
Mijn FM069 is afgelopen vrijdag binnen gekomen
De extra kosten bedroegen 52,36, het is een maatje 56 in UD met glossy finish, ze zijn helaas vergeten de zadelpen ook glossy te maken maar daar maak ik me niet zo druk om. Binnenkort opbouwen met Ultegra 6870 Di2 groep.
De extra kosten bedroegen 52,36, het is een maatje 56 in UD met glossy finish, ze zijn helaas vergeten de zadelpen ook glossy te maken maar daar maak ik me niet zo druk om. Binnenkort opbouwen met Ultegra 6870 Di2 groep.
men voorkeur gaat naar een fm098 er is enkel twijfel tussen maat 49 of 52.....
ben 1m70...huidige fiets is een ridley compact 2010 maat S met zadel helemaal naar voor (of hoe zeg je dit juist??) en stuurpen van 10cm en 4cm spacers...
ben 1m70...huidige fiets is een ridley compact 2010 maat S met zadel helemaal naar voor (of hoe zeg je dit juist??) en stuurpen van 10cm en 4cm spacers...
Laatst gewijzigd door si1984 op 01 okt 2014 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ridley fenix XS / campagnolo veloce / campagnolo scirocco 35mm 8,2kg
Zit met ongeveer hetzelfde 170. Binnenbeenlengte 78 maar ik twijfel ook tussen een 49 of 52
Rij momenteel met een sensa Toscane maat 50
http://www.merlincycles.com/resources/f ... na_geo.pdf
Ik neig naar de 52 jullie?
Rij momenteel met een sensa Toscane maat 50
http://www.merlincycles.com/resources/f ... na_geo.pdf
Ik neig naar de 52 jullie?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
beste medefietsers
ik wil ook graag een chinees frame en misschien een stuur plus velgen om zo een scherp geprijzde fiets te bouwen.
hier heb ik nog niet veel ervaring mee maar via hulp en goed inlezen moet ik een heel eind kunnen komen.
de fiets wil ik zo scherp mogelijk geprijst hebben.
zodat er hier een mooie groep bij kan.
ik wil hem misschien zelfs laten spuiten maar dit hangt van de prijzen af.
nu heb ik veel fijne tips van jaap voorbij zien komen hij of iemand anders mag altijd reageren.
groetjes Pieter
ik wil ook graag een chinees frame en misschien een stuur plus velgen om zo een scherp geprijzde fiets te bouwen.
hier heb ik nog niet veel ervaring mee maar via hulp en goed inlezen moet ik een heel eind kunnen komen.
de fiets wil ik zo scherp mogelijk geprijst hebben.
zodat er hier een mooie groep bij kan.
ik wil hem misschien zelfs laten spuiten maar dit hangt van de prijzen af.
nu heb ik veel fijne tips van jaap voorbij zien komen hij of iemand anders mag altijd reageren.
groetjes Pieter
Velgen aangekocht bij Light Bicycle en zeer goede ervaring mee.
De communicatie is zeer vlot, afdoende engels en bereikbaar via verschillende kanalen.
Ik had om velgen gevraagd onder de 350g/stuk terwijl de velgen voor gemiddeld 360g werden aangeboden.
Uiteindelijk velgen mogen ontvangen van 336 en 339 gram ieder met zeer nette afwerking.
Het verzenden vanuit China duurde 3 volle dagen en had geen extra kosten.
Een aanrader tot dusver, nu bouwen en fietsen.
De communicatie is zeer vlot, afdoende engels en bereikbaar via verschillende kanalen.
Ik had om velgen gevraagd onder de 350g/stuk terwijl de velgen voor gemiddeld 360g werden aangeboden.
Uiteindelijk velgen mogen ontvangen van 336 en 339 gram ieder met zeer nette afwerking.
Het verzenden vanuit China duurde 3 volle dagen en had geen extra kosten.
Een aanrader tot dusver, nu bouwen en fietsen.