Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
hahaha!
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Idd, maar mijn opticien kan maar een zeer beperkt aantal kleuren (montuur) leveren in combinatie glazen op sterkte. Hij heeft me het bestelformulier van Oakley getoond. En ik zou liever een andere kleur hebben.
Qua prijsverschil maakt het idd niet zoveel uit en al zeker niet in vergelijking met het totaal bedrag.
Qua prijsverschil maakt het idd niet zoveel uit en al zeker niet in vergelijking met het totaal bedrag.
Trifox schreef:ik zoek een los radar-frame.
iemand een idee via welke weg ik die los kan aanschaffen?(eventueel samen met een soft-case.)
lenzen heb ik genoeg, vandaar.
In principe elke oakleydealer, maar ook Roseversandheeft ze los.
-
- Forum-lid
Kwam deze tegen net, een mooie collectie(zal niet de enige zijn die de gene heeft) dacht ik zo. Gewoon een mooie foto die hier wel thuishoort.
Jammer dat ik niet kan zeggen dat het mijn collectie is...
[img=http://img33.imageshack.us/img33/6739/retinaburn.jpg]
Jammer dat ik niet kan zeggen dat het mijn collectie is...
[img=http://img33.imageshack.us/img33/6739/retinaburn.jpg]
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
- Forum-lid
kwijl....
paashaas schreef:Idd, maar mijn opticien kan maar een zeer beperkt aantal kleuren (montuur) leveren in combinatie glazen op sterkte. Hij heeft me het bestelformulier van Oakley getoond. En ik zou liever een andere kleur hebben.
Je kan toch gewoon een losse lens bestellen plus een los frame?
Anaszi2.0 schreef:paashaas schreef:Idd, maar mijn opticien kan maar een zeer beperkt aantal kleuren (montuur) leveren in combinatie glazen op sterkte. Hij heeft me het bestelformulier van Oakley getoond. En ik zou liever een andere kleur hebben.
Je kan toch gewoon een losse lens bestellen plus een los frame?
Yep, dat was mijn vraag dus, of die losse lenzen op sterkte in dat los frame passen (waarschijnlijk wel, maar voor dat bedrag wil ik wel zeker zijn).