Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 24 aug 2008 18:17

Ik wil je niet teleurstellen maar als ze het versturen van een bevestiging gewoon uitzetten dan krijg jij geen berichtje hoor.

Maar goed, het lijkt me dat je er sowieso wel van uit kunt gaan dat je een antwoord krijgt. Of dat het antwoord is waar je op zit te wachten is dan weer een ander verhaal....;)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 aug 2008 18:31

maus_1990 schreef:Zojuist een mail naar veltec gestuurd met de vraag hoe het exact zat. Ondanks dat ik mijn gebroken vork als reserve hou (die nieuwe dan die ik er voor retour krijg) eis ik toch dat ik een T3 vork krijg. Mijn huidige 3T vork bevalt super, en is "exclusief" kortom, 3T is Cervelo en andersom eigenlijk. Ben benieuwd hoe ze erop reageren. Gelukkig wel verstuurd met leesbevestiging dus als ze me mail lezen, krijg ik het te zien :) kunnen ze hem ook niet negeren



Je kan een mailbox ook zodanig programmeren dat er nooit uitgaande leesbevestigingen gestuurd worden, juist om te voorkomen dat opdringerige mensen eisen dat je direct antwoordt (zelf stuur ik dat enke naar vast bedrijfsrelaties). Meestal staat het lezen van een algemene bedrijfsmailbox gelijk aan het forwarden naar de bevoegde persoon die zich met dossier x of dossier y bezig houden, dus ben je er niet zo veel mee dat een secretaresse er nota van nam en doorgaf naar de verantwoordelijke... En die persoon die laat ons zeggen 50 mails per dag krijgt, zal ze wellicht ook vlug doornemen en prioriteiten in antwoorden vastleggen. Veel kans dat ze in dit geval de vragen voor 3T-vervangvorken zullen groeperen en een algemeen antwoord zullen sturen eenmaal daarover vergaderd is ;)


Aan iedereen die met het 3T/Easton probleem zit kan ik alvast mededelen dat ik rechtstreeks mailcontact heb met de persoon bij Cervélo Canada (hoe dan ook is het NIET Veltec die hierover beslist!) die bevoegd is voor "warranty claims". Niet zomaar iemand van het Customer Service Center. Ik heb mijn zorgen en bemerkingen overgemaakt... even afwachten hoe erop gereageerd wordt en of ze een oplossing kunnen bedenken. Ik begrijp dat ze ook in een moeilijke situatie zitten, maar de huidige oplossing vind ik niet acceptabel voor de SLC-rijders.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

robertg
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 31 jan 2006 11:00

robertg 24 aug 2008 18:59

aaRGee

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 aug 2008 19:32

RobertG schreef:Mijn nieuwe soloist team:

[img=http://img133.imageshack.us/img133/5673 ... 001ao2.jpg]



Mooi, maar waarom bracht je zo'n grote rode stickers aan op zadelpen, voorvork en achtertrein?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 24 aug 2008 19:54

Vandaag de eerste 'echte' tocht gereden met de slx. Rondje Aubel vanuit Lanaken met (bewust gekozen ;)) sommige stukken bar-slecht asfalt. Moet zeggen dat de slx mij overtuigd heeft! Voelt stukken comfortabeler aan dan de wolf en is ook veel minder luidruchtig! Ook in de afdalingen gedroeg hij zich prima. Ben met 78k niet de lichtste, maar heb me nergens onzeker gevoeld. Ook niet in de haarspeldbochten afdaling van Richelle naar Visé!
Kortom; zeer tevreden! :)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

robertg
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 31 jan 2006 11:00

robertg 24 aug 2008 20:01

C a s r a n schreef:
RobertG schreef:Mijn nieuwe soloist team:

[img=http://img133.imageshack.us/img133/5673 ... 001ao2.jpg]



Mooi, maar waarom bracht je zo'n grote rode stickers aan op zadelpen, voorvork en achtertrein?


Het zijn sram stickers aangezien ik een red groep gebruik. Waarom, heel simpel omdat ik iets heb met stickers.
aaRGee

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 24 aug 2008 20:21

Zonder die stickers kun je ook zien dat je Red op je fiets hebt hoor :p

Afbeelding

Een klein Sram kikkertje op een grappige plaats zou ik mooier vinden dan zulke grote stickers.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 aug 2008 20:22

paulusR3 schreef:Vandaag de eerste 'echte' tocht gereden met de slx. Rondje Aubel vanuit Lanaken met (bewust gekozen ;)) sommige stukken bar-slecht asfalt. Moet zeggen dat de slx mij overtuigd heeft! Voelt stukken comfortabeler aan dan de wolf en is ook veel minder luidruchtig! Ook in de afdalingen gedroeg hij zich prima. Ben met 78k niet de lichtste, maar heb me nergens onzeker gevoeld. Ook niet in de haarspeldbochten afdaling van Richelle naar Visé!
Kortom; zeer tevreden! :)



Kan ik goed begrijpen, maar dat is nu nét mijn probleem met die SLX: zoals ik al eerder zei is die SLX door zijn zachtheid een pure comfortvork, maar dat hoef ik helemaal niet op een SLC-(SL). Een SLC is een strakke fiets die niet voor comfort gemaakt is (daarvoor heb ik mijn R3!!), maar voor keihard racegebruik en aerodynamica... en daarvoor hoort er een vork bij die datzelfde doel dient, niet eentje die dat tegenwerkt (dat de SLX op zich kwalitatief en goed afgewerkt doet er niet toe op een SLC).

Nu goed, even het antwoord van Cervélo afwachten.

RobertG schreef:Het zijn sram stickers aangezien ik een red groep gebruik. Waarom, heel simpel omdat ik iets heb met stickers.



Aiai, dat is zo fout! :s Zolang het geen sponsor is, is dat "not done" voor mij (vandaar ook dat de CSC stickers op mijn frames er direct afgingen). Jammer, maar als jij er tevreden mee bent...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 24 aug 2008 20:26

Ik persoonlijk zou wrs ook meteen de stickers van de wielen gehaald hebben :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

-divo-
Forum-lid
Berichten: 764
Lid geworden op: 25 jul 2008 17:35

-divo- 24 aug 2008 20:29

Zo zie je maar weer . . . je hebt stickerfielen en stickerfoben . . . .

:)

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 24 aug 2008 20:30

paulusR3 schreef:Vandaag de eerste 'echte' tocht gereden met de slx. Rondje Aubel vanuit Lanaken met (bewust gekozen ;)) sommige stukken bar-slecht asfalt. Moet zeggen dat de slx mij overtuigd heeft! Voelt stukken comfortabeler aan dan de wolf en is ook veel minder luidruchtig! Ook in de afdalingen gedroeg hij zich prima. Ben met 78k niet de lichtste, maar heb me nergens onzeker gevoeld. Ook niet in de haarspeldbochten afdaling van Richelle naar Visé!
Kortom; zeer tevreden! :)


De SLX is dan ook een zeer goede vork ... enkel zijn er meningen dat ze niet in een SLC (wel in een R3) past qua vormgeving en ik deel die mening wel, de easton aero zou hierbij beter zijn.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 24 aug 2008 20:44

C a s r a n schreef:Aiai, dat is zo fout! :s Zolang het geen sponsor is, is dat "not done" voor mij (vandaar ook dat de CSC stickers op mijn frames er direct afgingen). Jammer, maar als jij er tevreden mee bent...
Je doet er beter aan om je mening te formuleren als mening en niet als feit. Dus "Ik vind dat fout. Ik vind het niet fraai.", etc...

Je eigen fietsen zitten onder de merknamen en dat vind ik persoonlijk ronduit lelijk. Te meer het materiaal uit het bovensegment is, die nu verdoezeld worden onder de decals waardoor het IMO niet goed tot z'n recht komt; neem bijvoorbeeld je tijdritwielen die meer decaloppervlak dan wieloppervlak hebben.

Plaats reactie